Login or Register for free!
tpl_logo_l tpl_logo_r
tpl_top_l Home > Σελίδα Μέλους tpl_top_r
MIDIPART - MENU
USERS PAGE
Hi Guest
IP: 34.239.172.52
Username
Password
Lost password
Register

Last 5 Users
pao3232 Teousis84 pinkfloyd shultz_dw esfija

People online
19
Users online
0
Guests online
19
01: United states 54.36.x.x
02: United states 54.36.x.x
03: United states 34.239.x.x
04: United states 54.36.x.x
05: United states 54.36.x.x
06: United states 54.36.x.x
07: Unknown MSN spider
08: United states 54.36.x.x
09: France 80.255.x.x
10: United states 54.36.x.x
11: Unknown 95.90.x.x
12: United states 54.36.x.x
13: Unknown 157.55.x.x
14: United states 54.36.x.x
15: United states 54.36.x.x
16: United states 54.36.x.x
17: Unknown 157.55.x.x
18: United states 54.36.x.x
19: United states 54.36.x.x
 
User Info
nord
Gold Member
Avatar

Posts: 225
Contributes: 299

Gender: Male
Online: No

Registered: 23/12/2011 11:53
 
Ηλικία:37
Επάγγελμα:Μουσικος
Ενδιαφέροντα:Μουσικη , κινηματογραφος .
Ημ. Γέννησης:1974
Χώρα:Ελλαδα
Πόλη:Ελλαδα
Μουσικό όργανο:Πληκτρα .
Μοντέλο οργάνου:Korg , Roland , Nord Lead , Poly Evolver , Access Virus
Το όνομα σας:Κωστας .
Πώς μάθατε για το midipart?:Απο φιλους μουσικους .
Ιστοσελίδα:admin
 
Send private message
Date 14/04/2012 18:00
Στο νεο site εκει που λεει Language: και Timezone: τι βαζουμε;
Date 13/04/2012 19:54
Ειμαι , στο <καθετι> γινεται προς οφελος του site . Οφελος τους midipart σημαινει οφελος σιγουρα και ολων των μελων .Παιδιά προχωρηστε... Θεωρω οτι θα είναι πολύ καλή αυτή η ανανέωση για όλους εμάς, καθως και για τα νέα-μελλοντικά μέλη του site.
Oπως λεει και ο Σωκρατης <<Συναισθηματικα ομως και εγω και οι περισσοτεροι νομιζω, ειμαστε "δεμενοι" με το παλιο....>> και καθε αρχη και δυσκολη .Σιγουρα πιστευω οτι καθε αρχη και δυσκολη αλλα με μια καλη προσπαθεια και συνεργασια ολα φτιαχνοντε .... Και ενα μεγαλο μπραβο και στους διαχειριστες , και κουραγιο παιδια για την ολη προσπαθεια . SmileSmile
Date 13/04/2012 12:42
Καλη Ανασταση και χρονια πολλα με υγεια παιδια !!!!
Date 12/04/2012 17:39
quote
stavve:
Kosta euxaristo polu gia tin perigrafi sou!!
na rotiso kati akoma, mporeis na paikseis opos to stil me thn moss karta ean to sindeso to mac me to extreme?diladh bizantino stil?i thelei kapia rithmisi mesa sto software?


Σταυρο αλλα το Βιολι της moss και αλλο το υβριδικο Garritan Stradivari Solo Violin . Αναπαραγωντε απο διαφορετικα "πραγματα" .Στη MOSS ( MULTI OSCILLATOR SYNTHESIS SYSTEM ) , σαν κατοχος , πιστευω οτι ''ερμηνευεται'' πολυ καλυτερα .Τωρα , θελει και το Garritan καποιες ρυθμισεις , αλλα το ποσο θα αποδοσεις το ''Βυζαντινο'' εξαρταται μονο απο εσενα .
.
Για να παρεις μια ιδεα απο ΣΠΥΡΟ ΚΩΤΤΗ .ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ !!!!

Date 12/04/2012 15:48
Το χρησημοποιω με το KONTAKT - Nuendo . Πολυ καλης ποιοτητας δειγματα , προσεγμενα . Μιλαμε για υβριδικό βιολί με αντηχήσεις του σωματος του βιολιου κατι το οποιο σε σχεση με τις δυναμικες , το Real portamento , το εκπληκτικο vibrato και τα διαφορα articulations , του επιτρέπει να εχει πολλα και διαφορετικα επίπεδα έκφρασης.
Tωρα οσο αφορα το υφος , πιστευω οτι κατα ενα ποσοστο ( με τον σωστο χειρισμο παντα ) οτι μπορει να υποστηριξει το βυζαντινο υφος αξιοπρεπος.
Καλα βιολια και περισσοτερο προς τα Ελληνικα δεδομενα ειναι αυτα εδω :

Date 11/04/2012 16:23
quote
JIMLEFREAK:
Τα δείγματα Κώστα είναι τέλεια....μα πιο τέλειο είναι ο τρόπος και το παίξιμο που κάνεις!!! Φοβερός!!!!!



Τι να σου πω Δημητρη ; Χιλια ευχαριστω φιλε , να σαι καλα Smile
Date 11/04/2012 13:36
Ευχαριστουμε πολυ συνονοματε Smile
Date 11/04/2012 11:38
quote
admin:
μήπως το demo παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα? Δεν ξεκινάει με το play


Παιζει μια χαρα σημερα , προβλημα του server που εκανα το upload θα ηταν .
Date 10/04/2012 20:30
quote
fivos77:
ok ακουγετε πολυ ωραιο.
θα ανεβει στα Downloads?


Ενοοιται Μαριε Smile
ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ Smile
Date 10/04/2012 20:17
Οχι εχει γινει κανονικα το upload ( το ξανα ανεβασα ) , πρεπει να ειναι πολυ φορτωμενος ο server του divshare και καθυστερει το mp3 file να ξεκινεισει να παιζει .
Date 10/04/2012 20:02
quote
fivos77:
δεν ακούγετε τίποτα.
μηπως δεν εγινε σωστα το upload?


Το ειχα τσεκαρει πριν , και ολα οκ .Πραγματι δεν ακουγεται. Θα το ξανακανω upload για σιγουρα , δεν ειναι τιποτα .
Date 10/04/2012 19:01
Μοντελο του 1973 , το πρωτο synthesizer το οποιο κατασκευασε ποτε η Roland και ενα απο το πρωτα compact synthesizers παγκοσμιος .
Αναλογικο , μονοφωνικο , 37 keys , με εναν ενιαιο ταλαντωτη ( φιλτρο διελευσης χαμηλων συχνοτητων ) , περιβαλουσα ADSR , δηλαδη ( Attack - Decay - Sustain - Release ) και 2 LFO ( Low-frequency oscillation ) .
Διεθετε 10 μονο προκαθορισμενους ηχους ( οι κυματομορφες του ηταν , ( square , ramp and pulse ) ενω παρειχε και την δυνατοτητα στον χρηστη να φτιαξει και διαφορα αλλα ποικιλα ηχοχρωματα .Σ'αυτο βοηθουσαν και η γεννητρια λευκου θορηβου ( white noise ) , η γεννητρια pink noise , το portamento του , το octave transposition , και μια Random Note Generator που διεθετε .Το μεγαλο του μειονεκτημα ηταν , οτι δεν διεθετε user memory με αποτελεσμα οι διαφοροι μουσικοι που το χρησημοποιουσαν Live τοτε , να φτιαχνουν τους διαφορους δικους τους ηχους Real Time On Stage !!!! Το SH-1000 κυκλοφορισε επισημα απο την Roland εως και το ετος 1981 .

''Farfisa''sound from Roland SH 1000 .
Αποτελουμενος απο Samples , 70KB .
Λαικος μονοφωνικος ηχος , γνωριμος-ιδανικος για ταξιμια !!!!




VIP DOWNLOAD LINK

http://www.midipart.gr/main/index.php?page=guide&op=readGuide&id=129&title=Korg-Pa3x---FARFISA-ROLAND-1000-sound--PCGKSFKMP-files-By-nord
Date 09/04/2012 20:31
quote
PANTELIS1980:
φιλε nord δεν εχω κατι αλλο συνδεμενο μονο την καρτα στο laptop.παντως θα τσεκαρω για διαρροη ρευματος, αν δεν εχει υπαρχει περιπτωση να φταιει η καρτα?ειναι ελαχιστα χρησιμοποιημενη.τι εχω παρει καινουργια και ενω στην αρχη ολα ηταν καλα τωρα μου παρουσιαζει παρασιτα και μαλιστα πολλα.εκτος και αν εχω πειραξει κατι κατα λαθος!


Παντελη σαφως υπαρχει και μια περιπτωση να παρουσιαζει προβλημα και η καρτα ηχου .Απ την στιγμη που δεν ειχεις τιποτα αλλο συνδεμενο οπως λες , και ενω στην αρχη ολα καλα και μετα παρασιτα κτλ , η καρτα θελει ελεγχο σιγουρα απο τεχνικο. Σου συστηνω να την πας σε καποιον τεχνικο-αντιπρωσοπο για επιτοπου ελεγχο και τυχων επισκευη .Συνηθως αυτες εχουν τρια χρονια εγγυηση .Αν σε καλυπτει η εγγυηση δεν το συζηταμε .
Date 09/04/2012 20:13
quote
και θα ήταν "σωτήριο" για πολλά παιδιά,οπότε "χαλάλι" !


Αντωνη , εμενα αυτη εδω η προταση με καλυψε απολυτος , και χαιρομαι ειλικρινα οταν βλεπω , τετοιες Αξιεπαινες ''συνεισφορές'' ιδιος απο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ .
Πολλά συγχαρητηρια !!!!

Date 08/04/2012 19:30
quote
PANTELIS1980:
καλησπερα σε ολους!εχω ενα προβλημα με την καρτα ηχου alpha.οταν την συνδεω στον υπολογιστη και εχω πανω της το pa50 και μπαινω στο cubase για να ηχογραφησω στα ακουστικα που εχω στην καρτα βγαινουν πολλα παρασητα,το ιδιο συμβαινει και στο καθε τι που ηχογραφω.αν γνωριζει καποιος τι μπορει να συμβαινει ας βοηθησειSmile


Υποθέτω πως έχεις συνδέσει τον υπολογιστή με άλλες συσκευές . ( πχ κονσόλα ήχου , Eq , τελικο κτλ ) .Αυτό που θα πρέπει να ελεγξεις αρχικα ειναι το αν η πριζα που ειναι συνδεδεμένο το πολύμπριζο σου έχει γείωση. Για να διαπιστώσεις αν υπάρχει θέμα διαρροής ή ελλειψης γείωσης, δοκίμασε με ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι . Οταν με το που το ακουμπάς πάνω στο σασί του υπολογιστη η στο σωμα της καρτας ηχου αναβει , αντιμετωπιζεις σιγουρα θεμα διαρροης και αυτο θελει μεγαλη προσοχη. Επίσης καλύτερα θα ήταν αν με ένα πολύμετρο ρυθμισμένο σε Ac τάση να τσεκαρεις την εναλασσόμενη τάση , το ουδέτερο της πρίζας σου κτλ .Επισεις η διαροη-μη γειωση ,μπορει να ειναι είναι <μεταφερόμενη>, δηλαδή να έρχεται από τις άλλες συσκευές σου ( η μια απο αυτες <στην καλυτερη περιπτωση> ).Οποτε θα πρεπει να δεις ποιά το προκαλει αυτο αποκλειοντατες μια προς μια. Αν εντοπιστεί η συσκευή, τότε ή επισκευασε την ή ακυρωσε την .Το αλλο ειναι να ακυρωσεις την γειωση του pc σου ( με μια μονοτικη ταινια πχ ), αλλά αυτό είναι η <πολυ ύστατη λύση> ( σε ορισμενα extra-live γινεται και αν ) και <πολυ> επικινδυνη .Το να παιζεις διχως γειωση δηλαδη .
Date 08/04/2012 18:45
quote

Επαναλαμβανω ομως οτι αυτο υσχυει ΜΟΝΟ οταν ασχοληθει κανεις μαζι του και οχι "απο μονο του'....SmileSmile


Συμφωνω και επαυξανω...SmileSmile
Date 08/04/2012 17:52
quote
Sokratis1974:
Και εδω ο ιδιος ρυθμος για το Pa3x, ειδικα διαφοροποιημενος...
Τελικα ειναι γ@μω τα οργανα το ατιμο το Pa3x!!!!....
Eπ'ευκαιριας μπορειτε να συγκρινεται πως ακουγεται ενας ρυθμος <Ελληνικος> σε ενα Pa800-2xpro, και σε ενα Pa3x....
Βεβαια εννοειται οτι δεν ειναι αυτουσιος ο ρυθμος απο το ενα στο αλλο οργανο.... Εγινε πολυ δουλεια... 4-Fill-Editing-Mix κτλ... Στην πρωτη σε λιδα αυτου του θεματος θα βρειτε και τα δυο mp3 demos ωστε να συγκρινετε... Υπαρχει διαφορα....αρκετη...



Στο pa3x απ'οτι παρατηρησα , ακουγεται ο ρυθμος σαν να ειναι περισσοτερο <δεμενος> ενορχηστρωτικα , και ποιο αληθοφανεις ( σαν γενικη ορολογια ). Με περισσοτερη <Μουσικη> λεπτομερια και συμπεριφορα θα ελεγα .Υπαρχει διαφορα αρκετη Smile
Date 07/04/2012 14:25
Ευγε Σωκρατη Αρχοντα !!!!!!!!!!!! SmileSmileSmileSmile
Και ευχαρισρουμε για την προσφορα !!!SmileSmile
Date 06/04/2012 14:46
quote
MariosParadisis:
Αν δε με γελούν τα αφτιά μου δεν έχει να κάνει με την αρχική δειγματοληψία, αλλά προφανώς προήλθε από την επεξεργασία.
Νομίζω πως πρόκειται για κάποια συχνότητα πάνω από τα 8kHz (δεν ξέρω πού ακριβώς κάνει peak, αν το περάσεις από ένα analyser θα το βρειςSmile που έχει πολύ resonance και δημιουργεί την αίσθηση του θορύβου. Νομίζω οτι σε ηχεία δεν είναι αντιληπτό, όμως στα ακουστικά μου είναι εμφανές, και μάλιστα, για να σε βοηθήσω να το εντοπίσεις, ενώ η κιθάρα μου ακούγεται κάπως wide ο θόρυβος είναι κάπου στο κέντρο.

Μαριε , αρχικα σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια φιλε , εννοοιται οτι και εγω προσπαθω , οσο μπορω να συνεισφέρω στο site ,κατασκευαζοντας-στελνοντας ηχους-ρυθμους και οτι αλλο φτιαχνω πρωσοπικα για τα μελλη του και μονο .Τωρα πανω σ'αυτα που γραφεις συμφωνω απολυτος ( οχι προφανώς από την επεξεργασία , αλλα σκοπιμα ( συμπληρωνω ) ) και θα ηθελα και να το αναλυσω αυτο λιγο ακομα .
Βασηκα πολυ σωστα ακουσες και πολυ σωστα τοποθετηθηκες πανω στο θεμα .Βαση της ακουστικης των Pομα , εδωσα σε καποιες συχνοτητες αρκετο resonance ( οχι υπερβολικο , αρκετο ,και σιγουρα ( ενημερωτικα ) ουτε συχνοτητες συντονισμου φασματος εκτος της ανθρωπινης ακοης ( Εχω <σπουδασει> το θεμα <χροια ηχου> ) . Τι ειναι τωρα το resonance ( για να τεκμηριωσω τον στοχασμο μου ) .
Μια ηχηρη ακουστικα ταλαντωση ( χορδης ) εχει συνήθως περισσοτερες από μια συχνοτητες συντονισμου,τις γνωστες αρμονικες.Με την τεχνικη resonance επιδειωκουμε να δονειται ευκολοτερα , η χορδη , σε συχνότητες που οριζουμε , και να δονειται λιγοτερο ( εντονα ) σε καποιες αλλες συχνοτητες.Με το 7ρι stereo equalizer που χρησημοπηοισα , θελησα να επιδειωξα , αρχικα να απορροφισω ενα ευρος ανεπιθημητων συχνοτητων αλλα και να τονισω ενα ευρος αλλων.Παντα εχοντας τα ακουσματα των Ρομα και απ'οτι ξερουμε ολοι , στο <μπασσομεσαιο> αυτοι , του δινουν και καταλαβαινει , <μπολικο πραμα> ...Χθες ειχα και καποια τηλ με φιλους-μελη του site , τους οποιους τους ευχαριστω πολυ για την απηχηση τους στο θεμα ( αν και θα προτιμουσα να ανταλασουμε αποψεις εδω γραφοντας , ας ειναι ποιο χρονοβορο ,δινεται ομως η δυνατοτητα να συμμετεχουν και να ξεδιπλωνουν την σκεψη τους περισσοτεροι ).Καποιος μαλιστα ( μελος-donator ) με ρωτησε το εξης : Κωστα , οταν ειχες στειλει τις φαρφισες , 2-3 ηχοι δεν μου κολλαγαν καλα στο αυτι και τους πειραξα λιγο .Υπαρχει προβλημα οταν με το καλο στειλεις την κιθαρα να την πειραξω και να την φτιαξω εκει που θελω εγω ; Και ευθυς του εξηγησα οτι δεν υπαρχει κανενα μα κανενα απολυτος προβλημα και του εξηγησα οπως πολυ σωστα λεει και ο φιλος KONNECTORAS , οτι ... Αυτό το ύφος της "βρωμιάς" νομίζω ότι ήθελε να αποδώσει ο Κώστας...



Date 06/04/2012 12:20
quote
antonis_maestros:
.
Κώστα εσύ " τι δεν κατάλλλλαβες ?"
Το "άν δεν έχεις μπουζούκι" εννοώ καλό ήχο μπουζουκιού
και ότι τα μέρη του μπουζουκιού δεν τα παίζουμε με το arranger (περι αυτού ο λόγοςSmile,
αλλά ο μπουζουξής όταν παίζει μαζί μας , αλλά άν διαθέτουμε έναν πολύ καλό ήχο
μπουζουκιού τύπου bouzouki Vsti τότε παίζουμε πρίμο-σιγόντο και είναι "χάρμα ώτων".


.

Γραφω ποιο πανω οτι : Εχει δικιο ο Αντωνης σ'αυτο που λεει οτι δίφωνα καλύπτουν τις ατέλειες και ομορφοποιούν ένα άσχημο αποτέλεσμα του οργάνου Το πιστευω και το εχω παρατηρησει πολλες φορες αλλα απο την αλλη ακομα και στα μοντερνα τραγουδια παντα γραφοντε και 2α μπουζουκια .Οποτε σαν πληκτραδες οφειλουμε να τα χρησημοποιουμε ... Οποτε μ'αυτο που γραφεις-επεξηγεις εμενα με καλυψες σαφως απ'ολες τις πλευρες , και θα συμφωνησω μαζι σου απολυτα .

Καμια φορα χρειαζεται να επαναλαμβανόμαστε αν κατι δεν γινεται αντιληπτο και ας ειναι κουραστικο ..... Δεν δημιουργουντε παρεξηγησεις .
Date 05/04/2012 23:04
quote
antonis_maestros:
.
Κώστα αδελφέ άν δεν έχεις μπουζούκι οι δεύτερες δεν σε σώζουν ,και
το θέμα μας δεν είναι να παίζουμε εμείς μπουζούκι αλλά ο μπουζουξής
και άν έχουμε ένα αρτιμελές μπουζούκι ήχο κάνουμε τις ωραίες δεύτερες μας
και ακούγεται "μαγεία" άν με εννοήσατε !
.


Δεν σε <εννοησα> Αντωνη .Μπορεις να επαναλαβεις ξανα για να γινεις ποιο αντιληπτος ;
Date 05/04/2012 22:22
quote
KONNECTORAS:
Έλα τώρα που κουράστηκες...

Δώσε πράμα στο λαό...!

Και όποιος θέλει τα χρησιμοποιεί, όποιος δεν του αρέσουν, δεν τα χρησιμοποιεί...

Είναι και θέματα γούστου...

Εμένα μου αρέσει το κανονάκι του GEM WS1 oriental, για παράδειγμα, επειδή το έχω συνδέσει με ένα θρυλικό live του Μάκη Χριστοδουλόπουλου.

Σε κάποιον άλλον μπορεί να μην αρέσει.

Οπότε, φτιάξε ότι αγαπάς και μην κουράζεσαι, τη θέλουμε τη φόρα, τότε βγάζουμε τα καλύτερα, όταν έχουμε φόρα και όρεξη.


+1.000.0000
Σοφη κουβεντα φιλε ... Και όποιος θέλει τα χρησιμοποιεί, όποιος δεν του αρέσουν, δεν τα χρησιμοποιεί...

Edit : Το κανονακι που λες του GEM WS1 oriental , ειλικρινα μ'αρεσει και εμενα τοσο πολυ επειδή το έχω συνδέσει κι εγω με το θρυλικό τοτε live του Μάκη Χριστοδουλόπουλου .Στο Ribas ηταν αν θυμαμαι καλα και επαιζε ο Ζερβας πληκτρα . Ο μπαρμπαΛευτερης ο Ζερβας Βιολι κτλ ..... Smile
Date 05/04/2012 22:12
Εχει δικιο ο Αντωνης σ'αυτο που λεει οτι δίφωνα καλύπτουν τις ατέλειες και ομορφοποιούν ένα άσχημο αποτέλεσμα του οργάνου Το πιστευω και το εχω παρατηρησει πολλες φορες αλλα απο την αλλη ακομα και στα μοντερνα τραγουδια παντα γραφοντε και 2α μπουζουκια .Οποτε σαν πληκτραδες οφειλουμε να τα χρησημοποιουμε ...
Date 05/04/2012 22:04
quote
KONNECTORAS:
Γιατί να σταματήσεις καλέ;


Αρχιζω και κουραζομαι σιγα σιγα με την πολυ φορα ...Smile
Θελει και κανενα διαλλειμα που και που Smile
Date 05/04/2012 22:03
quote
Rol_Man:
[quote]nord:
Το Τhread ειναι ανοιχτο να εκφραζει ο καθενας την αποψη του ελευθερα Smile
Ακριβώς Smile
Και το software του φόρουμ για να μας ταλαιπωρεί - καθυστερεί Smile[/quote]

Μην ασχολεισαι με το software αφου σε ταλαιπωρει Smile
Date 05/04/2012 21:52
quote
kios:
ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΩΣΤΑ!!


Ε , καπου θα σταματησω κι εγω σινονοματε SmileSmile
Ευχαριστω Smile
Date 05/04/2012 21:42
Το Τhread ειναι ανοιχτο να εκφραζει ο καθενας την αποψη του ελευθερα Smile
Date 05/04/2012 21:08
quote
Rol_Man:
Πιθανό να μην είναι σωστά ρυθμισμένη η κιθάρα.
Αυτό που ακούω είναι τρίξιμο από το τάστο και υπάρχει στο δείγμα που επαναλαμβάνεις σε διάφορες νότες ειδικά στα χαμηλά. Θα μπορούσες αυτό το δείγμα να το έχεις σαν δεύτερο με velocity switch ή π.χ. για articulation.
Προσωπικά μου λείπει το καθαρό της χωρίς το τρίξιμο το τάστου.


Η κιθαρα εννοεις μη σωστα ρυθμισεμνη ... Δηλαδη οτι <χορδοπατουσε> οταν εγινε το sampling Smile ;Κατι τετοιο καταλαβα. Σε καμια περιπτωση δεν συντονιζει χορδη με την ταστιερα ( αυτο ειναι μαθηματικα βεβαιο ) .Για την ωρα , γιατι αργοτερα ισως προστεθουν και καποια δειγματα οπως λες σαν articulation .
Velocity switch , ενοοιται εχει γινει .Αν εννοειςς δειγματοληψια του οργανου σε διάφορα επιπεδα εντασης και δυναμικης .Εχω μια βασιμη υποψια συζητοντας και πριν απο λιγο και με τον κατοχο της Ibanez που εγινε το sampling , οτι σε μπερδευουν οι καποιες συχνοτητες του EQ σε συνδιασμο με καποιες phaser τιμες , γιατι κανοντας ενα πειραμα και βαζοντας rom κιθαρες του pa3x η και multisample αλλη El gtr στην θεση της Ibanez , χωρις να πειραξω τιποτα , και παιζοντας το ιδιο , μου ακουγεται το ιδιο ( εκανα λουπα και το σημειο που λες , αλλα τιποτα ).Δεν μονιζω ολες οι κιθαρες να μην ειναι ρυθμισμενες .
Date 05/04/2012 20:10
quote
Rol_Man:
Όχι αυτό που μου εξηγείς και σ'ευχαριστώ.
Εννοώ ότι τα δείγματα στην ατάκα τους έχουν ένα τρίξιμο και πάντοτε. Είναι εμφανές στις μπάσες χορδές του demo σου.


Μανωλη η χορδη παλλαται ...Ibanez RG570(αν αυτο σε βοηθαειSmile.
Το <τριξιμο> οπως λες το οποιο εγω δεν το ακουω εμφανες η κατι το μυστηριο-ενοχλητικο( τουλαχιστον σαν τριξιμο , χαρακτιριστκο κακης δειγματοληψιας )προκυπτει ηθελημενα απο εμενα σε ( συναρτηση με αυτα που αναφερω παραπανωSmile.Αυτο ειναι σιγουρο.Δεκτη καθε παρατηρηση-συμβουλη και ευχαριστω αλλα μου κανει εντυπωση γιατι στα διαφορα σχολια εως τωρα δεν μου το εχει αναφερει κανεις ..
Date 05/04/2012 19:32
quote
fivos77:
Μπράβο φίλε μου πολύ καλή δουλειά με άρεσε πολύ η κιθάρα.
Αν γίνετε κάποιο κονβερτερ στα δείγματα και να
μπορούμε να τα φορτώνουμε σε τριτον?


quote
KONNECTORAS:
Πανέυκολα με export από το PA σε format kmp.

Κώστα σε ευχαριστούμε για μία ακόμη φορά για τον κόπο σου και την προσφορά σου.


Και εγω σας ευχαριστω Βασιλη Smile
Και οπως σωστα γραφεις τον τροπο convert , η κιθαρα θα σταλει στο MidiPart και σαν kmp και ( Programme οσο μπορω καλυτερα ) για την σειρα Triton οπως δημοσια ζητησε και το μελος fivos77 ( Μαριος ) .Smile
Date 05/04/2012 19:23
quote
Rol_Man:
Ο θόρυβος που υπάρχει στην αρχή των δειγμάτων είναι από την ηχογράφηση;


Tι εννοεις θορυβο ;Οχι καμια σχεση με τα δειγματα που εκανα sampling και οσο αφορα την επεξεργασια τους.
Dymanic Compressor εχω χρησιμοποιοισει , για να δωσω εμφαση στη ταλαντωση της καθε χορδης .Ειμαι σιγουρος οτι γνωριζεις σχετικα , αλλα μια και το αναφερω θα ηθελα να το επεξηγησω και για τα υπολοιπα μελλη του Site , οσους δεν γνωριζουν. Λοιπον .... Όταν παιζοντε συγχορδίες , σε εγχορδα η σε καποια <παρεμφερές> μουσικα οργανα ειναι χρήσιμο να χρησιμοποιηται ενας συμπιεστης ( Compressor ).Αυτο για δυο κυριως λογους .Πρωτον , για να κρατήσει κάθε νότα ομαλη στο συνολο και καλά ισορροπημένη , και δευτερο για να παράσχει τιμες ταλαντωσης ( παλινδρομική περιοδικη μεταβολη κτλ ) Sustain δηλαδη , οι οποιες οριζοντε απο εμας και μεταβαλοντε αναλογος ρυθμιζομενες.
Τα παραπανω εχουν ως αποτελεσμα εκτος απο την συμπιεση του αρχικου σηματος κατα την εισοδο ,στο να δινουν στον ακροατη ενα ποιο "ζωηρό-ρεαλιστκο" αποτέλεσμα.
Οι παραμετροι που χρησημοποιουντε ειναι : H περιβαλλουσα ( envelope ) , εδω επιλεγει το κατα ποσο κάθε
καναλι θα ελεγχεται-χρησημοποιοιται ανεξάρτητα .ΑκολουΘει η sensitivity ( ρυθμιση τιμων ευαισθησιας του συμπιεστη ) και τελος το Output Level ( πολυ σημαντικο ) . Αυτο γιατι οπως αναφερω ποιο πανω ( Η sensitivity καθορίζει την ευαισθησία του συμπιεστη ) , αυτο σημαινει οτι αν αυτη η παραμετρος εχει οριστει σε υψηλότερη τιμη , οι ηχοι ( χαμηλότερου επιπεδου εντασης )θα ενισχυθουν .. Για την ρυθμίση στη τελική ένταση του ήχου ( διχως την μεταβολη της τιμης της sensitivity που εχουμε ορισει , χρησιμοποιηται η παραμετρος Output Lenel .
Συμπληρωματικα στο τελικο Outpout Signal του οργανου , εχει γινει mix και με ενα stereo 7-band Graphic Equalizer για μια αποκτήσουν μια καλυτερη ακουστκη οι συχνότητες που προκηπτουν απο τις ταλαντωσεις η προς αποφυγη-ελατωση ορισμενων ανεπιθυμιτων συχνοτητων .Ακομα Spring Reverb ( R2 τύπου ) και τελος <λιγο> Phaser για να φιλτραρω το σημα μου , δημιουργώντας μια σειρά από κορυφές και οι υφέσεις στο φασμα συχνοτήτων που προκυπτουν απο το 7ρι stereo eq.Την θέση των κορυφών και οι υφέσεις τις εχω διαμορφωσει ετσι ώστε να μεταβαλοντε <ελαχιστα> με την πάροδο του χρονου .Συγκεκριμενα χρησημοποιησα orange Phaser ( αναλογικο ) για μου δωσει καλυτερα την αισθηση της κινησης του ηχου και το σημαντικοτερο αλαζοντας την <φαση> να μου κανει λιγο τονικα ασταθη ( pitch shift ON TIME ) τον ηχο της κιθαρας .
Γενικα χωρις να ειμαι Ρομης , επιδειωξα το τελικο αποτελεσμα να ειναι το παραπανω.....Απο πλευρας χροιας ηχου .
Απο εκει και περα αλλο τροπο χειρισμου-παιξιματος εχουν οι Ρομιδες αλλο εγω SmileΑλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια Smile
Date 05/04/2012 01:18
quote
arirstis:
πολυ καλη!!


Να σαι καλα Smile
Date 05/04/2012 01:17
quote
Sakis Kalamata:
Μπραβο βρε Κωστα. Αξιζεις πολλα συγχαρητηρια και εσυ οπως κ τοσα παιδια που κανετε πολυ καλη δουλεια κ βοηθατε τοσο κοσμο... επειδη βλεπω ποσο αγωνα χρειαζεται για να φτιαξεις εναν ηχο, ποσο μαλλον να παρεις τα δειγματα σωστα κ να τα κανεις wave , καταλαβαινω τον κοπο κ τις ωρες που σπαταλατε για να βοηθησετε.

Ειναι αληθεια οτι στα διαφορα φορουμ γνωριζει κανεις ανθρωπους με επιπεδο, κ δεν ειναι απλα ενας ξενος οπως λενε οι ασχετοι. Ειμαι μελος κ σε αλλα φορουμ (αυτοκινητικαSmileκ εχω γνωρισει πολυ καλα παιδια σε συναντησεις στην αθηνα. Ευχομαι να γνωρισω κ απ εδω οσο περισσοτερους μπορω...
Τελος το οφ τοπικ απλα ηθελε να τα πω...


Θαναση σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια .Επηδει φιλε σε βλεπω και εχεις <ορεξη> για αυτο που κανεις και γενικα εισαι < ανυσηχος μουσικα > ειμαι σιγουρος οτι και εσυ θα εχεις να <προσφερεις> πολλα εδω βοηθοντας τους οποιους συναδελφους μουσικους . Smile
Date 05/04/2012 01:04
Κανε αυτο που λεει ο Σωκρατης ( αρχικα ) . Τωρα για να καταλαβεις καλυτερα και να μπεις στο νοημα, διαβασε-μελετησε ( manual ) σελ 115 εως και117 , σελ 120 εως και 127 ,και ολη την 139 . Ριξε μια ματια οποσδηποτε και στην 204 ( πως κλειδωνεις- (ξεκλειδωνεις-αυτο μας ενδιαφερει αρχικα ) τα ( style preferenses , style element , style tracks κτλ ) .
Οπως και απο το Advanced Edit manual το ( sound operrating mode ) σελ 48 εως και 78 .
Το ξερω ειναι χρονοβορο και ζορικο γενικα , αλλα θα βρεις ακρη για το πως να <συμπεριφερθεις> σε αυτα που ρωτας .Και παντα πριν επιχειρεις κατι , πρωτα save στο pc σου την ολη < δουλεια σου> , και στις επιμερους ερωτησεις-οπου κολλας εμεις εδω ειμαστε Smile
Date 05/04/2012 00:16
Μακρια φιλε ... ειναι επαγγελματιες απατεωνες .
Date 05/04/2012 00:08
Ηλεκτρικη Κιθαρα ( samples ) , ( κατοπιν επεξεργασιας με soundforge & plugins )μολις 1,45mb ram .
Χρησημη για ΛΑΙΚΟΔΗΜΟΤΙΚΑ ( τεμπα ) τραγουδια , και τα διαφορα γυφτοσκυλαδικα , ρομικα τσιφτετελια.
Στο παρακατω mp3 προσπαθησα να αποδωσω οσο το δυνατον καλυτερα το Ρομικο ........

Η συνεχεια εδω :



Edit:Ενοοιται οτι η κιθαρα , οπως ειναι , θα σταλει για downloads του site Smile


VIP DOWNLOAD LINK

http://www.midipart.gr/main/index.php?page=guide&op=readGuide&id=131&title=Korg-Pa3x---ROMIKH-GUITAR-sound-PCGKMP-KSF-files-By-nord
Date 03/04/2012 22:04
quote
stamkorg:
Kalimera sas,

Einai liges meres tora pou to PA800 mou kanei paraksena pragmata:

- Kapou kapou kollaei o ixos
- Kapou kapou sto anoigma, bgazei parasita stin othoni kai kollaei
- Kapou kapou sto anoigma, bgazei to minima "Error reading os file" kai den anabei kanonika

Exo kanei merikes fores FORMAT kai RELOAD ressources. Ola kala, alla meta apo merikes ores i tin alli mera, exoume ksana ta idia....

Mipos exei pathei kaneis kati tetoio?
Mallon me blepo gia service, alla apla an mporo na paro kapia gnomi.


Εμενα με απασχολει το καπου καπου οπως λες .Απ οτι καταλαβαινω την μια σου παρουσιαζει καποιο προβλημα , την αλλη οχι , και την τριτη σου παρουσιαζει κατι αλλο .Και αυτο γινεται σε ανυποπτο χρονο καιοπως αναφερεις δεν λειτουργει σωστα το οργανο ουτε με <format κτλ > . Ενοοιται οτι στην < βλαβη > δεν μπορεις να επεμβεις μονος σου και σου συστηνω οποσδηποτε και αμμεσα να απευθηνθεις σε καποιο servise για την αποφηγη χειροτερων .
Τωρα το να του δωσεις δρομο οπως λες κατα την γνωμη μου , απ΄την στιγμη που κανεις την δουλεια σου και δεν θελεις να αγορασεις καποιο αλλο αμεσα , μου φαινεται ακυρο καπως. Στην ουσια αν το καλοσκευτεις τα χρηματα τα οποια θα εδινες στο servise για μια πληρη επισκευη της ζημιας, στην ουσια τα χανεις κατα την πωληση . Διοτι ο νεος αγοραστης-κατοχος , επαγγελματιας η μη , θα χρειαστει και αυτος να επισκευασει το οργανο μετα την ογορα για να μπορει να παιζει αξιοπρεπως.
Το προβλημα και η λυση που αναφερεις θα ειναι εφικτη αν και μετα το-τα servise συνεχιζει και σου δημιουργει προβληματα .Εκει μπερδευει πολυ το θεμα .....
Date 02/04/2012 19:20
Συμφωνω , νομιζω οτι το <κουρασαμε> πολυ το topic .
Απο πλευρα μου πιστευω να βοηθησα Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του ... Τελος
Date 02/04/2012 15:28
quote
antonis_maestros:
.
Να θυμάστε ότι οι χορογράφοι και η Show Bizz διαστρευλώνουν και εξωμοιώνουν
αρκετά είδη Μουσικής επιβάλλοντας ένα δικό τους κομφορτισμό όσον αφορά τις
δικές τους μετρικές διευκολύνσεις και κατά την γνώμη των Μουσικολόγων αλλά
και την δική μου κάποιοι "Μουσικοί" χαρακτηρισμοί τους είναι καθαρό ατόπημα !

Μιάς και αναφερθήκατε στο Μάμπο να ομολογήσω ότι είναι όντως καθαρά Κουβανέζικης
προέλευσης αλλά είναι και Κουβανέζικης προέλευσης η τελική του ταυτότητα από
τον αείμνηστο Tito Puente και την σχολή του ,δεν έχει καμία επιρροή από το γνωστό
Τσα-τσα καθώς παραδοσιακά προηγείται δεκαετίες του δεύτερου.
Δεν έχει ρυθμική αλλά μόνο "χρωματική" σχέση με το Bollero και διακρίνεται όπως
και η αυθεντική Σάμπα πούναι άσχετη χρωματικά , από συζεύξεις τελευταίου όγδοου
(κομμένος χρόνοςSmile, με την θέση του μέτρου με αποτέλεσμα δεν υπάρχει ποτέ
τονισμός πραγματικής θέσης του μέτρου ,άσχετο με τα μεγαλοπρεπή μούσικαλ ,
χωρίς αυτή την ιδιότητα ύφους , απλά δεν είναι Μάμπο όπως δεν είναι και σχεδόν
κανένα Ελληνικό εκτός από τα αντιγραφθέντα !
.


Αντωνη εν μερη θα συμφωνησω .... Αρχικα γραφεις οτι οι διαφοροι χορογράφοι και η γενικα της Show Bizz διαστρευλώνουν και εξωμοιώνουν
αρκετά είδη Μουσικής επιβάλλοντας ένα δικό τους κομφορτισμό όσον αφορά τις
δικές τους μετρικές διευκολύνσεις κτλ .Σ'αυτο συμφωνω απολυτος . Eιναι η μεγαλη <φολα> της Show Bizz την οποια την τρωνε οι περισσοτεροι , για διαφορους λογους .Σχετικα με το τσα τσα : Το ΤΣΑ ΤΣΑ γεννήθηκε(σωσταSmileστην Κούβα στις αρχές του 20ού αιώνα,( αρχες της δεκαετιας του 50 ) ταυτόχρονα με άλλους γνωστούς ρυθμούς, όπως το Ντανσoν παραδειγμα. Οι Κουβανοί μουσικοί θεωρούν πως το τσα τσα συνδέεται στενά με την ιστορία του μάμπο και το αντιστροφο. Ίσως λοιπόν, γι' αυτόν το λόγο οι καλύτεροι ερμηνευτές του τσα τσα είναι επίσης γνωστοί και ως καλλιτέχνες του μάμπο, όπως ο Περές Πράντο, ο Ματσίτο, ο Τίτο Πουέντε ( που σωστα αναφερεις ) και ο Χαβιέ Κουγκάτ.
Το Μαμπο πρωτοεμφανιστηκε προς το τέλος της δεκαετίας του '40 συμφωνα με τους μουσικολογους ( και οχι δεκαετιες πριν οπως υποστιριζεις ) . Eνας μουσικός που ονομάζονταν Perez Prado( γνωστος και σεβαστος σε ολους αυτους που ασχολουντε με latin dance και οχι μονο ) βρηκε-επινοησε το χορό για τη μουσική mambo και έγινε το πρώτο πρόσωπο που εμπορεύτηκε τη μουσική του ως «mambo».Ο Perez Prado κινησε τη μουσική του προς το Μεξικό , και έπειτα ( και λογικο ) στην πόλη της Νέας Υόρκης. Υπήρξαν ( και υπαρχουν ) δύο μορφές χορού mambo: ο ενιαίος και ο τριπλός ( ο μερικές φορές αποκαλούμενος διπλός ). Ο προηγούμενος ( πρωτος ) έχει διατηρηθεί ως το σύγχρονο mambo( του American Got Talend και των λοιπων σαπουμοπερων )Στο προηγουμενο-αρχικο thread αν παρατηρησες, γραφω ( Το σύγχρονο mambo αποτελει μια προέλευση του τσα τσα )( το οποιο και ειναι τεκμηριομενο ) , ενώ ο τελευταίος θεωρηται και σχετιζεται κατα μεγαλο βαθμο οτι ειναι παρομοιος [b]ρυθμικα με το αργο Bolero ( Αυτο θα το εξηγησω παρακατω ) .
Το σχεδιο των βημάτων είναι παρόμοιο με αυτό των διεθνών προτύπων της Rumba και μοιάζει κατα πολυ με το cha-cha .
Ακομα , εκτος απο τις συζεύξεις τελευταίου όγδοου ( μπασογραμμη ) ( μου διεφυγε και κακως ) το οποιο και σαφως χρησιμοποιείται σκοπιμα για να παρατείνει τις αξίες των φθογγοσήμων ( για οσους δεν γνωριζουν ( το δεύτερο φθογγόσημο δεν παιζεται , αλλά προσθέτουμε τη διάρκειά του στο πρώτο ( παντα σε διαδοχικες νοτες )) , χρησημοπιοιται σκοπιμα και ο τονισμος θεσης του μετρου .Αυτη η <κινηση> συνδιαζεται με την λεγομενη κουβανεζικη κινηση των γοφών του χορευτη .
Σχετικα με τα Ελληνικα Μαμπο τραγουδια , τα θεωρω και εγω <Τυπου Μαμπο> , καμια σχεση ( σφαιρικα αν το δεις ) με Tito Puente,
Pupi Campo,Enrique Jorrín,Orestes López,Israel "Cachao"Lopez.
Τελος ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ THREAD Ρυθμικα ειναι παρόμoιο με το αργό μπολερό ,με την διαφορα οτι εχει ενα αρκετα σύνθετο βηματισμο για τον χορευτη. Αντωνη , σαφως εννοντας απο τα συμφραζομενα , ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ .Το καθ' εαυτό Μπολερο γραφεται σε time 3/4 σε σχεση με το Μαμπο ( 4/4 η και κομμενος καλυτερα ) . Ρυθμικο μοτιβο Bolero για τα μελλη-φιλους ενημερωτικα εδω : http://en.wikipedia.org/wiki/Bolero .
Ρυθμικο μοτιβο Μαμπο ( Οι συζεύξεις διακρινοντε στο Bass line ) .

Image
Date 01/04/2012 16:01
Ωραια παραγματα SmileSmile:
 
1100717 UNIQUE VISITORS SINCE '23 JANUARY 2008'
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

 
tpl_foot_l
  MIDIPART.GR - DOWNLOADS AREA || FORUMS || ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ || FACEBOOK GROUP
  ©  2008-20 || All rights reserved
Template designed by MemHT.com
tpl_foot_r
 
MemHT Portal is a free software released under the GNU/GPL License by Miltenovik Manojlo
Loaded in: 7.25