Login or Register for free!
tpl_logo_l tpl_logo_r
tpl_top_l Home > Σελίδα Μέλους tpl_top_r
MIDIPART - MENU
USERS PAGE
Hi Guest
IP: 3.227.235.216
Username
Password
Lost password
Register

Last 5 Users
blackpanther asdmd Mario21 boostoapp elen_klig

People online
6
Users online
0
Guests online
6
01: United states Google spider
02: United states 54.36.x.x
03: United states 54.36.x.x
04: United states 54.36.x.x
05: United states 54.36.x.x
06: United states 3.227.x.x
 
User Info
korg_nikos
Administrator
Avatar

Posts: 1731
Contributes: 1739

Gender: Male
Online: No

Registered: 07/02/2009 18:20
Msn:nikos_savidis at hotmail dot com
 
Ηλικία:32
Επάγγελμα:Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Ενδιαφέροντα:Μουσική και Τεχνολογία
Ημ. Γέννησης:14/08/1979
Χώρα:Ελλάδα
Πόλη:Αθήνα - Ξάνθη
Μουσικό όργανο:Πλήκτρα
Μοντέλο οργάνου:Korg Triton Extreme + EXB MOSS, Korg Triton Le + EXB SMPL, Korg Trinity V3 (MOSS-TRI Installed), Korg Trinity Plus (SOLO-TRI + PBS-TRI Installed), Korg PA80+16MB Turker Flash Card, Roland EM 15-OR, Casio CZ-101 + 4x16 Banks Mod. Cartridge, Yamaha VL70-m
Το όνομα σας:Νίκος Σαββίδης
Πώς μάθατε για το midipart?:Από search
Τι ψάχνετε στο midipart?:Επικοινωνία με μουσικούς
MSN:nikos_savidis@hotmail.com
Ιστοσελίδα:admin
YouTube Channel:http://www.youtube.com/user/korgnikos
Facebook profile:Nikos Savidis
 
Send private message
Date 12/04/2012 20:46
Εγώ μιας και το θέμα ξαναήρθε στην επιφάνεια θέλω να πω το εξής.

Είμαι πλέον κάτοχος του Breath to Midi Converter Juzisound και το χρησιμοποιώ με Yamaha BC3 Breath Controller που είχα από παλιά.

Αντίθετα με το τι έγραφα παλιότερα έχω πλέον αναθεωρήσει και θεωρώ τη συσκευή Juzisound πολύ πιο ευέλικτη και από την αντίστοιχη συσκευή της MIDI SOLUTIONS αλλά και από το BCXP.

Εφόσον η Yamaha σταμάτησε την παραγωγή του BC3 μπορεί κανείς να προμηθευτεί το Headset από την Juzisound και να έχει έτσι όλο το πακέτο της Juzisound.

Αυτό στο οποίο αναφέρεται ο Μανώλης παραπάνω έχει σχέση με την πολικότητα της εισόδου της συσκευής της Juzisound η οποία δεχόταν μόνο Headset με την αντίθετη πολικότητα του BC3 κι έπρεπε κανείς προκειμένου να χρησιμοποιήσει το Yamaha να προμηθευτεί και αντάπτορα αντιστροφής πολικότητας. Πλέον όμως η πολικότητα της συσκευής ελέγχεται μέσω του Software της και μπορεί να δεχτεί άνετα και το Yamaha αλλά και το δικό του Headset χωρίς εξωτερικό καλώδιο adaptor όπως παλιότερα.

Όσο για τη συσκευή μπορεί να ελέγχει πολλά και όποια κανάλια Midi ταυτόχρονα και να ανάγεται σε έλεγχο όλου του καταλόγου CC και όχι μόνο Breath, Volume ή Expression πράγμα που την κάνει πιο ολοκληρωμένη από το BCXP. Επίσης ανάγει την αναπνοή μας σε 6 Controllers η οποίοι μπορούν να ελέγχουν διαφορετικές παραμέτρους με εντελώς διαφορετική καμπύλη απόκρισης, Gain και Offset. Επίσης η συσκευή δεν απαιτεί από το Headset να έχει ρυθμίσεις Gain και Offset καθώς η ίδια μπορεί να ρυθμίσει τους Sensors της προσαρμοζόμενη σε οποιεσδήποτε τιμές Gain και Offset του Υamaha BC3.

Σχετικά με το Manual κυκλοφορεί πλέον και σε Αγγλική έκδοση και μπορεί όποιος γνωρίζει Αγγλικά να χειριστεί τη συσκευή πολύ καλά και στο έπακρο.
Date 29/03/2012 12:39
Το θέμα του μικροκουρδίσματος στα VST όπως είπε και ο Σωκράτης είναι λίγο περίεργο.

Καταρχήν αν το VST σου τρέχει και ως "stand alone" και δεν διαθέτει στο interface του κάποια ρύθμιση για μικροκούρδισμα όπως κάνει πχ το KORG LEGACY COLLECTION τότε θα πρέπει να λάβει εντολή από αλλού.

Θα πρέπει το VST να τρέξει μέσα σε DAW (Host) και να αναλάβει το ίδιο το DAW να στείλει εντολή στο VST για το μικροκούρδισμα.

Αν για παράδειγμα έχεις το Cubase άνοιξέ το και τρέξε το VST. Άνοιξε ένα Midi Track και ρύθμισέ το έτσι ώστε να ελέγχει το επιθυμητό VST.

Στη συνέχεια μπες στο μενού εφφέ του Midi Track και διάλεξε από τη λίστα το Microtuning. Προγραμμάτισε την κλίμακα που θες και ρύθμισε το Convert έτσι ώστε το μικροκούρδισμα να εφαρμόζεται στο VST. Mπορείς επίσης με τον ίδιο τρόπο να ελέγξεις το μικροκούρδισμα κανονικού Hardware Synth που έχει Midi In και μπορεί να λαμβάνει Midi Μicrotuning.

Δες την ακόλουθη φωτογραφία που είναι ένα στιγμιότυπο από το Cubase:

Image

Όλα τα παραπάνω θα έχουν εφαρμογή μόνο αν το VST σου, ακόμα και στην περίπτωση που δεν έχει στο Interface του ρύθμιση για μικροκούρδισμα, μπορεί να λάβει Midi πληροφορία για μικροκούρδισμα που να είναι συμβατή με το πρωτόκολλο της Steinberg για τη συγκεκριμένη περίπτωση με το Cubase.
Date 10/03/2012 10:19
Νομίζω οτι είναι φυσιολογικό. Το ίδιο κάνει και το Roland ΕΜ15OR κι ένα EM55 που έχω δει από κοντά.

Όταν έχεις το Kbd Touch στο OFF τότε το όργανο έχει μια σχετικά καλή απόκριση στο Velocity. Όταν έχεις όμως το Kbd Touch στο On η απόκριση στο Velocity αλλάζει με αποτέλεσμα -πάντα κατά τη δική μου κρίση- να χρειάζεται να παίξεις αρκετά δυνατά για να βγάλεις normal ήχο γιατί με normal παίξιμο ο ήχος βγαίνει "θολός" και "μουντός". Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις όταν έχεις επιλεγμένο το πιάνο πολύ πιο έντονα. Όταν έπαιζα με το Roland δεν είχα ποτέ ενεργοποιημένο το Kbd Touch. Επειδή κάθε φορά που άνοιγε το όργανο το είχε Default στο On το πρώτο πράγμα θυμάμαι που έκανα ήταν να το απενεργοποιώ.
Date 01/03/2012 08:21
Συνεπώς Direct Monitoring γίνεται μόνο από το Left ενώ το Playback αναπαράγει το ίδιο μονοφωνικό σήμα και από το Left και από το Right
Date 29/02/2012 16:40
Θυμήθηκα Γιώργο.

Σου είχα πει να χρησιμοποιήσεις την Aux διότι ήταν η μόνη εναλλακτική έξοδος από τις Master και συνεπώς θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις αυτή προκειμένου να οδηγήσεις σήμα στην είσοδο της κάρτας ήχου αν θεωρήσουμε οτι τα ηχεία τα έχεις συνδεδεμένα πάνω στην κονσόλα σου. Συνδέοντας το Aux στην κάρτα ήχου θα μπορείς να κάνεις Direct Monitoring από την κονσόλα σου και θα μπορείς να κάνεις και Overdub.

Το κακό είναι οτι η κονσόλα σου δεν έχει άλλες εξόδους στις οποίες να δρομολογείς σήμα κατά βούληση (Alt, Sub Outs, CTRL Room κτλSmile και συνεπώς σου μένει μόνο η Aux η οποία όμως είναι μονοφωνική.

Δεδομένου οτι και η Line In της κάρτας ήχου σου είναι stereo θα ακούς πάλι μονοφωνικά.

Για να ακούς τουλάχιστον από τα 2 ηχεία το ίδιο Μονοφωνικό σήμα θα πρέπει να πάρεις ένα καλώδιο 2 αγωγών και δύο βύσματα. Το ένα βύσμα μονοφωνικό και το άλλο βύσμα στερεοφωνικό. Το στερεοφωνικό βύσμα στο εσωτερικό έχει 3 επαφές (Τip Ring και Sleeve). Θα βραχυκυκλώσεις το Tip με το Ring και στη συνέχεια θα κολλήσεις τον ενεργό αγωγό του καλωδίου σε όποια από τις δυο βραχυκυκλωμένες επαφές θες. Στη συνέχεια θα κολλήσεις και τον δεύτερο αγωγό με την τρίτη επαφή Sleeve. Το μονοφωνικό βύσμα έχει 2 επαφές (Tip και Sleeve). Θα κολλήσεις τον ενεργό αγωγό με το Tip και τον άλλον με το Sleeve.

Το στερεοφωνικό βύσμα το κουμπώνεις στην κάρτα ήχου και το μονοφωνικό στην έξοδο Aux της κονσόλας. Στην ουσία το μονοφωνικό σήμα εξόδου της κονσόλας "ταξιδέυει" στο καλώδιο και μόλις φτάνει στο στερεοφωνικό βύσμα μεταδίδεται και στο Right κανάλι της κάρτας ήχου. Δεν είναι παραγματική στερεοφωνία απλά αναπαραγωγή του ίδιου Left σήματος στο Right ηχείο.

Αν θες πραγματική στερεοφωνία θα πρέπει να αλλάξεις κονσόλα ή να την παρακάμψεις εντελώς.

To καλώδιο που ανέφερα παραπάνω πώς να φτιάξεις θα το χρησιμοποιείς μόνο για αυτόν τον σκοπό και μόνο όπως σου είπα. Μην το συνδέσεις σε άλλο εξοπλισμό διότι δύναται να προκαλέσει από δυσλειτουργεία έως και βλάβη

Επίσης όλα τα παραπάνω δεν χρειάζονται καθόλου αν το Software της κάρτας ήχου σου έχει ρύθμιση να δρομολογεί το L/Mono κανάλι της Stereo Line In στα Left και Right της Stereo Line Out. Αν το κάνει αυτό στην ουσία προκαλεί αυτό το βραχυκύκλωμα με Software τρόπο διότι το επιτρέπει τα Hardware κύκλωμα της κάρτας σου. Σε αυτήν την περίπτωση ένα απλό Μονοφωνικό καλώδιο είναι αρκετό.
Date 29/02/2012 10:31
Η έξοδος AUX στις περισσότερες κονσόλες είναι μονοφωνική και για αυτό δεν μπορείς να πάρεις Stereo σήμα. Μπορείς να φτιάξεις ένα καλώδιο 2 αγωγών με 1 Mono βύσμα στην πλευρά της κονσόλας κι ένα Stereo στην πλευρά της κάρτας ήχου με βραχυκυκλωμένο Tip και Ring. Το σήμα πάλι δεν θα είναι Stereo αλλά τουλάχιστον θα ακούς το ίδιο σήμα και από τα δυο σου ηχεία.

Αν θες πραγματικό Stereo σήμα θα πρέπει να πάρεις από άλλη έξοδο της κονσόλας και όχι την Aux.

Πες μας ποια κονσόλα ακριβώς έχεις μήπως και μπορούμε να σε βοηθήσουμε παραπάνω.
Date 24/02/2012 10:53
Έχε στο μυαλό σου τα ακόλουθα¨.

1ον. Όταν λειτουργείς το CZ-101 μόνο με μπαταρίες και έχεις ενεργοποιημένο τον διακόπτη APO (ON) στο πλάι του οργάνου τότε αν το όργανο μείνει αδρανές για 6 λεπτά, κλείνει αυτόματα.

2ον. Ανεξάρτητα από το αν ο APO είναι On ή Off και λειτουργείς το όργανο πάλι μόνο με μπαταρίες και οι μπαταρίες είναι αδύναμες, τότε το όργανο πάλι κλείνει μόνο του για να μην αδειάσει εντελώς η μπαταρία και δεν μπορεί να τροφοδοτήσει ούτε την εσωτερική του μνήμη για να διατηρήσει τους ήχους στην Internal Bank. Aφού σε προειδοποιήσει γι αυτό με το να αναβοσβήσει κάποιες φορές το Power Led το όργανο σβήνει.

Αν τώρα εσένα σου αναβοσβήνει ακόμα και όταν το έχεις συνδεδεμένο με το τροφοδοτικό σημαίνει πέρα από το γεγονός οτι οι μπαταρίες σου είναι σχεδόν αδειες, οτι και το τροφοδοτικό δεν αποδίδει την τάση που πρέπει να αποδίδει είτε λόγω κακής σύνδεσης, είτε λόγω λάθος επιλογής εξόδου (σύνηθες στα τροφοδοτικά πολλαπολών εξόδωνSmile είτε λόγω γενικότερου σφάλματος του τροφοδοτικού. Έχε στο νου σου οτι το CZ-101 χρειάζεται 9V DC. Σε normal λειτουργία με το τροφοδοτικό δεν θα έπρεπε να αναβοσβήνει το Power Led γιατί η λειτουργία με τροφοδοτικό παρακάμπτει αυτόματα τη λειτουργία με μπαταρίες. Επομένως αν το Led αναβοσβήνει σημαίνει οτι το όργανο δεν τροφοδοτείται από το τροφοδοτικό.

Για να βεβαιωθείς οτι το τροφοδοτικό δουλεύει ok κάνε το εξής.

1. Βγάλε όλες τις μπαταρίες από μέσα.
2. Σύνδεσε το τροφοδοτικό του και άνοιξε το όργανο.
3. Κούνα λίγο το ομοαξονικό βύσμα του τροφοδοτικού που καταλήγει στο CZ-101 και δες αν διακόπτεται η παροχή ρεύματος στο όργανο. Αν ναι τότε χρειάζεσαι τροφοδοτικό με σταθερότερο βύσμα αν πάντα η είσοδος τροφοδοσίας πάνω στο Casio είναι ok.

ΠΡΟΣΟΧΗ για να μη χάσεις τους ήχους σου κατά την παραπάνω δοκιμή θα πρέπει εντός 10 λεπτών να ξαναβάλεις τις μπαταρίες στο CZ-101
Date 18/02/2012 16:56
Date 17/02/2012 16:27
Λέω κι εγώ δε θα το σχολιάσει ο Γιώτης?!!!Smile
Date 17/02/2012 13:54
Σωκράτη δυστυχώς η δουλειά μου είναι τέτοια που δεν μπορώ δυστυχώς να λείψω καθημερινές. Αν μπορέσω να το συνδυάσω με επαγγελματικό ταξίδι στη Θεσ/νίκη την ίδια εβδομάδα θα είμαι εκεί.

Άλλωστε τα παρακάτω παιδιά στη Θεσσαλονίκη και Βόρεια Ελλάδα τα έχω επισκεφθεί αρκετές φορές όποτε βρίσκομαι πάνω.

Δημήτρη και Βαλάντη Καρατζόβαλη στον Αγ. Παύλο, τον Admin μας στο Ωραιόκαστρο που τον γνωρίζω προσωπικά από προ Midipart εποχές, τον Φίλιππα στη Μαυροπηγή Κοζάνης, τον Νεκτάριο (pliktras1234) στα Γιαννιτσά τον Γιώτη (toulos) στην Αριδαία και φυσικά και άλλους φίλους που δεν είναι απαραίτητα μέλη του Midipart

Αν τα καταφέρω να είμαι, τότε μετά τη συνάντηση θα σε πάρω να πάμε με τον Δημήτρη τον Καρατζόβαλη στην Πολίχνη (Αρκαδίου 50) να ακούσουμε Ποντιακά σε ένα μαγαζί!!
Date 17/02/2012 13:28
quote
nikos76:
...με τον φιλο μου Λυπιριδη(Θοιδη Δημ.)...

Όλοι οι "παλαβοί" μαζεμένοι δηλαδή...
Ποιον θα βρει να πειράξει αραγε o χωριανός σου πάλι;



Date 17/02/2012 09:51
quote
Fotakis:
...μ' αρέσει που κορόιδευα το Νίκο.


Καλά να πάθεις!!! SmileSmileSmile Παραθέτω τι μου σχολίαζες σε ένα Video μου που φαίνονταν τα 2 Trinity εδώ

quote
Fotakis:
Γεια σου Νικόλα μήπως να αγοράσεις και κανένα trinity? Αχοαοχ fun club κάνε.Πολύ καλό όλο το θέμα style ήχοι


Σειρά μου τώρα!!

Date 16/02/2012 10:30
Συγχαρητήρια Γιώργο για το video.

Αυτό που έχει παρατηρηθεί κατά γενική ομολογία είναι η σχετική δυσκολία που συναντούν οι σπουδαστές -ιδιαίτερα μάλιστα αν είναι και μικροί σε ηλικία αλλά όχι και απαραίτητα- να αντιληφθούν τη διαφορά μεταξύ της αξίας ενός φθόγγου όταν αυτός δεν συμμετέχει σε τρίηχο και της αξίας του όταν συμμετέχει σε τρίηχο. Στο παρεστιγμένο τα πράγματα είναι σχετικά πιο απλά.

Θα αναφέρω το παρακάτω παράδειγμα με αριθμητικές τιμές που πιστεύω οτι βοηθά στο να ξεκαθαρίσει κανείς τη διαφορά στις χρονικές αξίες.

Αν υποθέσουμε οτι έχουμε ένα μουσικό κομμάτι το οποίο είναι γραμμένο σε 4/4 και έχει Tempo Τέταρτο 120, τότε γνωρίζουμε οτι μέσα σε 1 λεπτό ή αλλιώς μέσα σε 60 δευτερόλεπτα έχουν αναπαραχθεί 120 χτύποι ή χρόνοι ή τέταρτα επειδή το Tempo έχει δοθεί ως Tempo Τέταρτο.

Εφόσον οι 120 χρόνοι αντιστοιχούν σε 120 τέταρτα και αναπαράγονται μέσα σε 1 λεπτό, τότε τα 4 τέταρτα αντιστοιχούν σε 2 δευτερόλεπτα. Συνεπώς ένα μέτρο 4/4 του κομματιού διαρκεί ακριβώς 2 δευτερόλεπτα.

Αυτό, πάντα για το συγκεκριμένο παράδειγμα, σημαίνει οτι:

To ολόκληρο διαρκεί 2sec
Το μισό διαρκεί 1sec
Tο τέταρτο διαρκεί 0,5sec ή 500msec
Το όγδοο διαρκεί 0,25sec ή 250msec
Το δέκατο έκτο διαρκεί 0,125sec ή 125msec
Το τριακοστό δεύτερο διαρκεί 0,0625sec ή 62,5msec
Το εξηκοστό τέταρτο διαρκεί 0,03125sec ή 31,25msec


Πάμε να δούμε τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ ενός απλού φθόγγου, του ίδιου φθόγγου όταν είναι παρεστιγμένος και του ίδιου φθόγγου όταν αυτός συμμετέχει σε τρίηχο.

Για το παράδειγμα θα χρησιμοποιήσουμε το 1/8.

Το απλό 1/8 διαρκεί όπως είδαμε 0,25sec.

Το παρεστιγμένο 1/8 εξ ορισμού εχει την αξία 1/8 προσαυξημένης κατά 1/16. Συνεπώς το παρεστιγμένο όγδοο διαρκεί 0,25sec + 0,125sec = 0,375sec

Το 1/8 όταν συμμετέχει σε Tρίηχο διαρκεί την υποτριπλάσια διάρκεια από αυτή που διαρκεί η αμέσως μεγαλύτερη απλή αξία δηλαδή το τέταρτο. Συνεπώς ένα όγδοο που συμμετέχει σε τρίηχο διαρκεί 0,5 / 3 = 0,167sec.

Συνεπώς η ταξινόμηση της χρονικής διάρκειας έχει ως εξής. Ο φθόγγος που συμμετέχει σε τρίηχο διαρκεί λιγότερο από τον απλό φθόγγο ο οποίος επίσης διαρκεί λιγότερο από τον αντίστοιχο παρεστιγμένο.

Ένας παρεστιγμένος φθόγγος έχει μεγαλύτερη χρονική αξία από τον αντίστοιχο απλό του κατά ακριβώς 1,5 φορά.

Ένας απλός φθόγγος έχει μεγαλύτερη χρονική αξία από τον αντίστοιχο του που συμμετέχει σε τρίηχο, κατά περίπου 1,5 φορά (ποτέ ακριβώςSmile και αυτό συμβαίνει λόγω αρρησίας του πηλίκου μίας ακέραιας μονάδας σε τρία ίσα μέρη.

Για αυτούς που θέλουν να το ψάξουν λίγο παραπάνω ας δοκιμάσουν να παίξουν σε DAW τρίηχα και να κάνουν Quantize σε πεδίο απλών αξιών και μετά σε πεδίο Triplets
Date 14/02/2012 14:44
quote
gregorykovou:
Καλησπέρα
Όλα τα μεγαθήρια της μουσικής τεχνολογίας κλαίγονται για ένα
στικάκι


Τι πάει να πει αυτό Γρηγόρη; Τι εννοείς κλαίγονται;
Για κάντο λίγο πιο λιανά κι επίσης πήγαινε τσέκαρε στο Thread του διαγωνισμού ποιοι από αυτούς που "κλαίγονται" όπως λες έχουν δηλώσει συμμετοχή.
Date 14/02/2012 10:28
Παρακολουθώ κι εγώ το post σχετικά με την κλήρωση και μου κάνει πραγματικά εντύπωση η αυξημένη συμμετοχή και μάλιστα από μέλη τα οποία δεν είχαν καμία συμμετοχή τα τελευταία 2 χρόνια. Υπάρχουν επίσης μέλη τα οποία φαίνεται οτι γράφτηκαν στο forum μόνο για την κλήρωση.

Μου θυμίζει παλιές εποχές κατά τις οποίες το Midipart έσφυζε από πλασματική συμμετοχή από "μέλη" τα οποία είχαν στο μυαλό τους την πρόσβαση στα Downloads.

Επίσης καλό θα ήταν όπως συμβαίνει στους περισσότερους διαγωνισμούς-κληρώσεις, τα μέλη που αποτελούν την ομάδα διαχείρισης (Super Administrator, Administrators και Moderators να μην επιτρέπεται να λάβουν μέρος προκειμένου να διαλυθεί από την αρχή κάθε υποψία περί "στημένης κλήρωσης" που θα είχε ως αποτέλεσμα το USB να καταλήξει στα χέρια ενός από την ομάδα διαχείρισης.

Επίσης πάντα κατά τη γνώμη μου προκειμένου τα μέλη να έχουν δικαίωμα συμμετοχής θα έπρεπε να έχουν κάποιον αριθμό ελάχιστων Posts έστω 100 πχ τα οποία θα έπρεπε να έχουν αποσταλεί πριν την ημερομηνία ανακοίνωσης της κλήρωσης. Ποιος εμποδίζει εμένα πχ ως μέλος να φτιάξω άλλους 10 accounts στο Midipart και να συμμετεχω και με αυτούς στην κλήρωση πολλάπλασιάζοντας τις πιθανότητές μου;

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω το Μουσικόραμα και τον Σωκράτη για την προσφορά τους.
Date 08/02/2012 16:19
Ναι.
Date 08/02/2012 09:11
quote
nakiasable:
ΚΟrg NIkos υπαρχει ακομα το bc3 tis yamaha πριν ενα χρονο το ειχα παρει.. του κουτιου!!!


Έχει σταματήσει να κατασκευάζεται εδώ και 2 χρόνια.
Εγώ πέρισυ πήρα άλλο ένα του κουτιού επίσης αλλά απλά είχε ξεμείνει σε ένα μαγαζί σε stock. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ό,τι υπάρχει είναι αυτό που έχει μείνει αριστερά και δεξιά σε stock. H Yamaha έχει σταματήσει να το κατασκευάζει εδώ και 2 χρόνια και δεν έχει ανακοινώσει κάποιο νέο μοντέλο.
Date 07/02/2012 09:31
Το Breath Controller BC3 της Yamaha δεν βγαίνει πλέον καινούριο. Έχει σταματήσει η παραγωγή του εδώ και 2 χρόνια περίπου και η Υamaha δεν βγάζει κάποιο άλλο ως αντικαταστάτη.

Συνεπώς από όσο ξέρω μπορείς να κοιτάξεις
εδώ για headset και εδώ για Breath to Midi Converter
Date 07/02/2012 09:19
Βάλε μπαταρίες αλλά πάντα θα το δουλεύεις με το τροφοδοτικό του.

Έχουμε εξηγήσει τόσες φορές γιατί γίνεται αυτό δεν κάθομαι να τα ξαναγράφω. Αν σε ενδιαφερει να μάθεις παραπάνω ψάξε το forum.
Date 06/02/2012 16:22
quote
Rol_Man:
Δεν είναι τόσο η χροιά όσο το παίξιμο.
Θα σου έλεγα να επικεντρωθείς πιό πολύ μουσικά, προσπάθησε να ακούσεις την φρασεολογία του παιξίματος. Κατά βάθος αυτό κάνει την διαφορά.


+1000000000...και βάλε
Date 06/02/2012 16:14
Θανάση σχετικά με τον ποιοτικότερο δρόμο, εσύ το άνοιξες το θέμα αφού πρώτος ανέφερες τη λέξη "ποιοτικός".

Από εκεί και πέρα θεώρησα οτι ΕΠΡΕΠΕ να σου πω οτι κάνεις λάθος ψάχνοντας να βρεις ποιος δρόμος είναι πιο ποιοτικός και οτι δεν ΕΠΡΕΠΕ να σου προτείνω απευθείας δρόμο.

Δεν χρειάζεται να βγάλουμε άκρη διότι πολύ απλά η μόνη άκρη σε αυτό το θέμα είναι οτι δεν υφίσταται η έννοια ποιοτικότερος λαϊκός δρόμος από έναν άλλον.

Αν συνεχίζεις να μην το αντιλαμβάνεσαι διάβασε αυτά στα οποία σε παρέπεμψα αρχικά.

Όσο για τη χρήση Νικρίζ ή Χιτζάζ ή Χουζάμ ή Ραστ κτλ κάνε δοκιμές ανάλογα με αυτό που λέει η έμπνευσή σου εκείνη την ώρα.

Θεωρώ οτι όταν θέλει κάποιος να γράψει ένα τραγούδι δεν πρέπει να το κάνει κατά παραγγελία πάνω σε συγκεκριμένο δρόμο. Όταν θα σου έρθει μια θεμελιώδης μελωδία στο κεφάλι δεν είναι ανάγκη αυτή να έρθει σε συγκεκριμένο δρόμο. Επίσης καλό θα είναι αρχικά να δοκιμάσεις την ίδια μελωδία που ενδεχομένως έχεις στο μυαλό σου με διάφορες ακολουθίες συγχορδιών έτσι ώστε να χτίσεις σιγά σιγά την αρμονική δομή του κομματιού. Στη συνέχεια η μελωδία θα αλληλοεμπλουτιστεί με την αρμονία και θα γίνουν και σαφή τα βασικά μοτίβα του κομματιού.
Date 06/02/2012 10:22
Συνεπώς την αναγνωρίζει μόνο του όπως θεωρούσα.
Date 06/02/2012 09:22
Δεν έχω το Pa3X και συνεπώς δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα. Μήπως όμως το Pa3X αναγνωρίζει μόνο του αυτόματα την πολικότητα του εκάστοτε πεταλιού που συνδέεις πάνω του μέσω της διαδικασίας Calibrate;

Αν πχ το Pa3X όταν σου ζητάει τη Minimum θέση του πεταλιού, σου τσεκάρει την επαφή Damper και τη βρίσκει N/O (Normal Open) τότε σετάρεται μόνο του σε θετική πολικότητα. Αν κατά τη Μinimum θέση του είναι σε N/C (Normal Close) τότε το όργανο σετάρεται σε αρνητική πολικότητα.

Επίσης εχε υπόψη οτι τα πρόσημα της πολικότητας δεν σημαίνουν απαραίτητα κάτι και για τις τιμές των ηλεκτρικών μεγεθών αν είναι δηλαδή θετικές ή αρνητικές.

Απλά το πρόσημο (-) υποδηλώνει οτι μία αξία είναι αντίθετη από μία άλλη ίσης απόλυτης τιμής χωρίς το πρόσημο (-) ή με θετικό.

Με λίγα λόγια αν ξέρω οτι έχω ένα σήμα πχ 5V και αυτό δηλώνεται ως αρνητικής πολικότητας τότε η θετική πολικότητα αφορά σε σήμα -5V (δηλαδή το αντίθετό τουSmile.

Η Πολικότητα είναι καθαρά συμβατική-σχετική έννοια.
Date 05/02/2012 23:07
Θανάση ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς ορίζεις το Ποιοτικό και το μη Ποιοτικό σε οτι έχει να κάνει με τους λαϊκούς δρόμους.

Σε ρώτησα παραπάνω να μου απαντήσεις υπό ποια έννοια είναι ποιοτικότερος ο Ραστ από τον Σαμπάχ ή "ο Χουζάμ από τον νταλκαδιάρη Χιτζάζ" όπως έχεις γράψει σε προηγούμενο post και δεν το έχεις κάνει ακόμα και τώρα μου μιλάς για στίχους!!!

Εγώ δεν αναφέρομαι σε στιχους παρά μόνο στο πώς ορίζεις την ποιότητα σε ακολουθίες νοτών όπως είναι οι δρόμοι και οι κλίμακες. Είναι σαν να λέει κάποιος οτι οι μείζονες κλίμακες είναι ποιοτικότερες από τις ελλάσσονες.

Δεν είναι τυχαίο πάντως που δεν μπορείς να το εξηγήσεις σε ότι έχει να κάνει με τους λαϊκούς δρόμους και ο λόγος είναι οτι δεν υφίσταται ορισμός ως προς την ποιότητα.

Εν ολίγοις για να μη μακρηγορούμε, το οτι ο Σαμπάχ σου θυμίζει χασικλίδικα τραγούδια είναι γιατί οι στίχοι από κάποια ρεμπέτικα σε σαμπάχ του είδους αναφέρονται εκεί. Υπάρχουν όμως τραγούδια με "χασικλίδικους" στίχους και από Ραστ και από Χιτζάζ και από άλλους δρόμους.

Ο Σαμπάχ σαν ακολουθία νοτών δεν έχει να κάνει με "χασικλίδικα" επειδή μπορεί σε κάποιους να θυμίζει τα "Κομμένα"

Να θυμίσω οτι σε Σαμπάχ επίσης είναι τα "Πότε Βούδας πότε Κούδας", "Ο Μοναχός ο Άνθρωπος", "Αϊβαλιώτικο", "Το Κουτούκι του Γιαβρή" (ή αλλιώς Χάρε μπαμπέση ΣταυρωτήSmile το "Σάλα Σάλα" κτλ και κανένα από αυτά δεν αναφέρεται στο χασίς. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν οτι ο Σαμπάχ δεν είναι απαραίτητα "συνώνυμο" των "χασικλίδικων" τραγουδιών

Αν θες τώρα έναν δρόμο για να τον κάνεις τσάμικο και θες να δοκιμάσεις και κάτι άλλο πέρα από Χουζάμ-Ραστ δοκίμασε πέρα από τα τετριμμένα Νικρίζ ή Σουζινάκ και δοκίμασε μέσα στο ίδιο κομμάτι να το γυρίσεις σε Χιτζάζ ενός τόνου πάνω από την αρχική τονική σου. Εναλλακτικά μπορείς να ξεκινήσεις από Χιτζάζ και σε κάποια στιγμή να το γυρίσεις σε Νικρίζ παίζοντας τον Χιτζάζ μεταβάλλοντας την τονική σου στην εβδόμη του Χιτζάζ.
Date 05/02/2012 09:15
quote
jojef:
αυτα τα οργανα ειναι απο περασμενες δεκαετιες περιεργο η τεχνολογια εχει φταση στα υψη με νανοτεχνολογια κτλ ενδεχομενος να τα εχει ως συλεκτικα οργανα κατι αλλο δεν μπορω να φανταστω


...Θου, Κύριε, φυλακην τω στόµατί µου και θύραν περιοχής περί τα χείλη µου
Date 04/02/2012 13:04
Διονύση με τη σειρά μου θέλω να πω κι εγώ οτι μου άρεσαν και τα δύο πάρα πολύ. Μου άρεσε ο τρόπος σου στο Ζωναράδικο αλλά φυσικά και τα Χάλκινα στο δεύτερο. Αν είναι κανείς από τη Σιάτιστα δεν μπορεί να μην έχει αντίληψη στα ΧάλκιναSmileSmile

Προτείνω ο Σωκράτης -αν φυσικά δεν έχεις αντίρρηση- να τα χρησιμοποιήσει ως demo για τους ρυθμούς στη σελίδα του Μουσικόραμα USB.

Μπράβο και πάλι!!!
Date 04/02/2012 11:00
quote
Ts record's:
βρέ Νίκο τί σχέση έχουν όλα αυτά με την ερώτηση που έκανα, και ζήτησα μιά βοήθεια... Ωραία , εσύ που τα έχεις μελετήσει όλα αυτά δέ μπορούσες να μου πείς (προτείνειςSmile έναν δρόμο όπως έκανε ο Γιάννης και να βοηθήσεις την κατάσταση λίγο? τί δουλειά έχει τώρα το διατονικό - το εναρμόνιο γένος ο Α ο Β ο Γ Ο Βαρύς κλπ ήχος? δέ θελω ούτε βυζαντινά ακούσματα, και δέ με νοιαζει το τραγουδάκι που θα γράψω να πάει στη eurovision.


Εγώ θα σου προτείνω δρόμο; Σε τραγούδι δικό σου; Καταρχήν όταν κάποιος ξεκινά να φτιάξει ένα κομμάτι δεν είναι απαραίτητο να έχει αποφασίσει από πριν σε ποιο δρόμο ή κλίμακα πρέπει να είναι. Επίσης ένα κομμάτι μπορεί να μην υπακούει απαραίτητα σε έναν δρόμο. Μπορεί να ελίσσεται μεταξύ δύο ή τριών.

quote
Ts record's:Δηλαδή όποιος δέν έχει διαβάσει περι Just Temperament, Πυθαγόρειου Μουσικού Συστήματος, Μακάμ, Βυζαντινής Μουσικής απαγορέυεται να πιάσει όργανο?
Σαφώς και δεν απαγορεύεται και ούτε είπε κανείς αυτό. Υπάρχουν πολλοί αυτοδίδακτοι μουσικοί οι οποίοι όχι μόνο δεν ξέρουν περί των παραπάνω αλλά ούτε και περί κλασσικών θεωρητικών αλλά έχουν γράψει κομματάρες μόνο με το αυτί και την ψυχή τους. Το θέμα όμως Θανάση μου είναι οτι δεν μπορεί κανείς αν δεν έχει μελετήσει τα παραπάνω να έχει άποψη και να βγαίνει και να λέει οτι ο ένας δρόμος είναι ποιοτικότερος του άλλου. Αυτή ήταν η μόνη ένστασή μου και τίποτα παραπάνω.

quote
Ts record's:Δέ το έπαιξα ξερόλας, ούτε μου αρέσει να με υποβαθμίζουν,παίζω 16 όργανα και δέν έχω καβαλίσει κανένα καλάμι ούτε θέωρώ τον εαυτό μου μουσικάρα, απλά το έχω σα χόμπι. Χασάπης είμαι, Πρέπει να εξαντλήσω διαβάζοντάς το ότι έχει γραφτεί για το κάθε είδος μουσική που έχει γραφτεί παγκοσμίως για να γράψω ένα τραγούδι? ΚΑι ακόμη και άν πρέπει, εγώ δέ λειτουργώ έτσι!!! ερασιτέχνης είμαι
Δεν σε υποβάθμισε κανείς. Μόνος σου θίχτηκες. Μπράβο σου που παίζεις τόσα όργανα, σίγουρα γνωρίζεις πιο πολύπλευρα τη μουσική από εμένα σε ό,τι αφορά το εκτελεστικό κομμάτι. Σαφώς και δεν πρέπει να εξαντλήσεις όλα όσα έχουν γραφτεί περί μουσικής για να γράψεις ένα τραγούδι αλλά δεν μπορείς να βγαίνεις και να λες οτι ο ένας δρόμος είναι λιγότερο η περισσότερος ποιοτικός. Άλλους χαρακτηρισμούς μπορείς να δώσεις αλλά το "ποιοτικός" δεν υφίσταται και αυτό θα το καταλάβεις μόνο αν μελετήσεις τα παραπάνω.

quote
Ts record's:... Ας σοβαρευτούμε λίγο. Προσπαθήστε να κρατήσετε μέλη στο φόρουμ σας και μή τους χαλάτε την ψυχολογία,άν πραγματικά σας αρέσει να βοηθάτε!!!
. Που είδες οτι δεν υπάρχει κλίμα σοβαρότητας σε αυτά που σου γράφω; Τι πάει να πει να προσπαθήσουμε να κρατήσουμε μέλη στο forum μας; Να χαϊδεύουμε αυτιά για να έχουμε μέλη; Για να κερδίσουμε τι; Δεν έχω διάθεση να σου χαλάσω την ψυχολογία απλά σου γράφω επειδή θέλω να σε βοηθήσω να αντιληφθείς τι σημαίνει ποιοτικός και αν αυτός ο όρος μπορεί να χαρακτηρίσει έναν μουσικό δρόμο ή κλίμακα.

quote
Ts record's:και δέν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις στον ποιοτικότερο δρόμο...Δέν το εννοούσα έτσι οπως το διαβάζεις!!!
Eπιμένω γιατί δεν υφίσταται. Λες οτι δεν το εννοούσες έτσι. Πώς το εννοούσες δηλαδή; Τι έννοια δίνεις στον όρο ποιοτικός; Υπό ποια έννοια ο Ραστ πχ είναι ποιοτικότερος του Σαμπάχ;

quote
Ts record's:Δέ θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου και με κανέναν απο τα μέλη του φόρουμ, και δέ μου αρέσει να απαντώ με αυτόν τον τρόπο, είμαι φιλικότατος άνθρωπος και μου αρέσει να κάνω φίλους, αλλα Με στεναχώρησε η απάντησή σου!!!
Δεν υπάρχει καμία αντιπαράθεση, ή μαλλον υπάρχει υγιής αντιπαράθεση από πλευράς μου. Παρόλο που αντιπαρατίθεμαι θεωρώ οτι το κάνω σωστά για να σε βοηθήσω να αντιληφθείς οτι δεν υφίσταται θέμα ποιότητας στην επιλογή λαϊκού δρόμου. Αν δεν σε ενδιαφέρει να το αντιληφθείς συνέχισε να θεωρείς οτι δεν είμαι "φιλικός"
Date 03/02/2012 16:19
Θανάση μάλλον έχεις κατανοήσει κάποια πράγματα λάθος και πολύ φοβάμαι οτι ούτε καν κατάλαβες τι ρώτησα.

Δυο πράγματα παίζουν. Ειτε δεν έχεις κατανοήσει σωστά την έννοια του όρου Ποιοτικός είτε δεν έχεις κατανοήσει πώς και από που προέκυψαν οι λαϊκοί συγκερασμένοι μας δρόμοι και τι εξυπηρετούν στη σύγχρονη λαϊκή μας μουσική.

Όταν διαβάσεις περί Just Temperament, Πυθαγόρειου Μουσικού Συστήματος, Μακάμ, Βυζαντινής Μουσικής (υπάρχουν και άλλα Συστήματα απλά αναφέρω τα πιο σχετικά με τη Μουσική μαςSmile και πώς όλα αυτά "καταπατήθηκαν" για χάρη της Συμμετρικής Αρμονίας από όλους τους Τόνους που απαιτεί η Δυτική Κλασσική Μουσική μπορούμε να συζητήσουμε.

Όταν έχεις κατανοήσει τα παραπάνω θα καταλάβεις οτι δεν είναι ποιοτικότερη η τονική μετάβαση κάποιων Hertz έναντι κάποιας άλλης άλλων Hertz. Αυτό που είναι το κλειδί είναι το συναίσθημα που προκαλούν οι διαδοχικές μεταβάσεις και η ακολουθία τους στον άνθρωπο.

Καμία κλίμακα ή δρόμος ή τρόπος δεν είναι Ποιοτικότερος από έναν άλλον.
Date 03/02/2012 14:22
quote
Ts record's:
προπάθησα να φτιάξω μια μελωδία χουζάμ και είχα στο μυαλό μου αυτό το τραγούδι, απλά μου φαίνεται πιό δύσκολο...έχεις απόλυτο δίκιο όμως για το δρόμο...είναι σαφώς ποιοτικότερος απο τον νταλκαδιάρη χιτζάζ


...SmileSmileSmile άλλο πάλι και τούτο!!
Τι πάει να πει και με ποια κριτήρια προκύπτει οτι ο ένας δρόμος είναι ποιοτικότερος του άλλου;
Date 26/01/2012 10:37
Όσον αφορά το Tremolo Sample σαφώς κάνει τα πράγματα πιο εύκολα με απλή αναγωγή του δείγματος σε έναν Oscilator ο οποίος θα εμπλέκεται για παράδειγμα πάνω από συγκεκριμένο Threshold Velocity αλλά κατά την άποψή μου δεν είναι τόσο ευέλικτη λύση όσο αυτή του προγραμματισμού LFO. Ο λόγος είναι οτι το Tremolo Rate του Sample είναι ηχογραφημένο και συνεπώς σταθερό όσον αφορά την ταχύτητα επανάληψης για δεδομένη νότα ή έυρος νοτών (αναλόγως το Keymap και ενδεχόμενες εφαρμογές αλγορίθμων Pitch/Τime Shift).

Από την άλλη ο LFO προγραμματίζεται ως προς το Rate αλλά είναι επίσης δυνατόν να ελέγχουμε Real Time το Rate από δυναμικό Controller
Date 26/01/2012 10:13
Φαντάζομαι οτι το Tremolo που μας ενδιαφέρει εδώ είναι το απλό Δυναμικό tremolo που αφορά σε επανάληψη της ίδιας νότας (διεθνώς Bowed Tremolo) και όχι το Τονικό Tremolo ή αλλιώς αυτό που οι βιολιστές αποκαλούν διεθνώς Fingered Tremolo.

Προκειμένου να το πετύχουμε πρέπει να διαμορφώσουμε κατάλληλα τον Amp "χαρακτήρα" του ήχου μας ή αλλιώς το πλάτος όλων των ταλαντωτών που συμμετέχουν στον ήχο μας.

Ο πιο εύκολος τρόπος για να το πετύχουμε περιοδικά αυτό, είναι να χρησιμοποιήσουμε τον ίδιο LFO σε όλους τους Oscilators που απαρτίζουν τον ήχο μας. O LFO παίζει τον ρόλο του διαμορφωτή και είναι αυτός που καθορίζει το πόσο αργός ή γρήγορος θα είναι ο ρυθμός της επανάληψης. Αυτό που κάνουμε εφόσον είμαστε στο Amp Menu ή Page είναι να επιλέξουμε για κάθε Oscilator τον ίδιο Διαμορφωτή (AMS) που δεν είναι άλλος από τον LFO που επιλέγουμε. Στη συνέχεια μπαίνουμε στο LFO menu και προγραμματίζουμε τα χαρακτηριστικά του LFO ήτοι επιλογή κυματομορφής, συχνότητας και πλάτος διαμόρφωσης (πόσο έντονη θέλουμε να είναι η διαμόρφωσηSmile.

To Duty Cycle και όχι Circle στο οποίο αναφέρεται ο Αντώνης παραπάνω δεν θα σας απασχολήσει καθώς είναι μια παράμετρος η οποία δεν υπάρχει ως επιλογή στους LFO ταλαντωτές του Triton καθώς σε όσες κυματομορφές ορίζεται είναι συγκεκριμένο.

Αν τέλος το Tremolo χρειάζεται να εφαρμόζεται κατά βούληση επιλέγουμε συνήθως το -Y χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν μπορούμε να επιλέξουμε άλλους Controllers ή Switches για την εφαρμογή-εμπλοκή του LFO.
Date 18/01/2012 09:41
Οι φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει πάντως από το πρόγραμμα δείχνουν τα εξής:

1ον: O υπολογιστής σου έχει αναγνωρίσει κανονικά το Midi/USB.
2oν: Το CZLIB έχει αναγνωρίσει επίσης το Midi/USB καλώδιο εφόσον σου επιτρέπει να το επιλέξεις.
3ον: Προσπαθείς να στείλεις ήχους από τον υπολογιστή στο Casio γιατί βλέπω οτι το Target Memory είναι Preset Internal ή Cartridge.
4ον: Επιλέγεις να αποθηκεύσεις τους ήχους στο Cartridge δηλαδή την κάρτα μνήμης RA-3 του Casio (αυτή που παίρνει στο πίσω μέρος τουSmile. Αν δεν υπάρχει κουμπωμένη η κάρτα μνήμης το CZLIB θα βγάλει αυτό το ERROR που σου βγάζει διότι δεν υπάρχει κάρτα μνήμης. Επέλεξε Internal αντί για Cartridge έτσι ώστε οι ήχοι να αποθηκευτούν στην Internal Bank του οργάνου. Από την Internal μπορείς να τα μεταφέρεις στο Cartridge από το όργανο (με το WRITE). Πρόσεξε στο Casio να μην έχεις στο ON την προστασία μνήμης γιατί αυτό δεν θα επιτρέψει στους ήχους να αποθηκευτούν και το πρόγραμμα θα σου βγάλει πάλι ERROR.
Date 17/01/2012 15:52
quote
mtps:
Τώρα καταλαβαίνω γιατί και ο Thomann δε το πουλούσε τόσο καιρό, τώρα τελευταία το έφερε. Η γνώμη μου είναι πότε δε παίρνουμε μηχάνημα από τους πρώτους 6-12 μήνες. Ας βγουν τα προβλήματα πρώτα και μετά. Smile


Το γεγονός οτι δεν το πουλούσε ο Thomann δεν έχει να κάνει καθόλου με το πρόβλημα των KRONOS. O Thomann επίσης μέχρι κάποιο καιρό δεν πουλούσε ούτε το PA3X. Στη συνέχεια τα πουλούσε και τα 2 χωρίς να τα ανακοινώνει στο site και εδώ και κάποιο καιρό βρίσκονται κανονικά και τα 2 στο Site.

Οι λόγοι είχαν να κάνουν με το περιβόητο "συμβόλαιο" της Korg το οποίο υποχρέωνε τους dealers σχετικά με την κατώτερη τιμή πώλησης.
Date 17/01/2012 10:26
Ποιο Midi Interface έχεις;

Αν έχεις το M-Audio Uno (1x1) δεν είναι σίγουρο οτι θα δουλέψει σε Windows XP.

Yπάρχουν 2 εκδόσεις CZLIB η 1.5 και η 1.8 αν θυμάμαι καλά. Σε ορισμένες περιπτώσεις η 1.8 δύναται να δουλέψει με το Uno της M-Audio αλλά όχι πάντα.

Σε γενικές γραμμές όπως έχω γράψει σε προηγούμενες σελίδες δεν είναι εγγυημένη η σωστή λειτουργία του Uno.

Ποιο Interface έχεις εσύ;
Date 17/01/2012 09:15
Μάνο, αν θέλεις την άποψή μου, μακριά από το KRONOS προς το παρόν.

Η Korg δεν έχει ανακοινώσει κάτι τεχνικώς συγκεκριμένο προς το παρόν. Ανακοίνωσε το Σ/K που μας πέρασε οτι κατέληξαν στο αίτιο αλλά και στη λύση του προβλήματος, οτι θα συνεχίσουν τις αναλύσεις-έρευνες και οτι θα παρέχουν service δωρεάν σε όλους τους κατόχους KRONOS που έχουν το πρόβλημα. Η λύση αυτή θα υιοθετηθεί και στη διαδικασία παραγωγής κι έτσι τα καινούρια KRONOS δεν θα πάσχουν από αυτό το πρόβλημα.

Προσωπικά θεωρώ την ανακοίνωση αυτή τέχνασμα πριν τη NAMM προκειμένου να εξευμενίσουν το αγοραστικό κοινό.

Έχει αποδειχθεί στην πράξη οτι υπάρχουν KRONOS που έχουν από την αρχή το πρόβλημα ενώ υπάρχουν και μοντέλα που δεν εμφανίζουν από την αρχή το πρόβλημα κάνοντας τον ιδιοκτήτη τους να νομίζουν οτι το όργανό τους είναι ok αλλά το εμφανίζουν μετά από κάποιες ώρες-ημέρες χρήσης.

Συνεπώς ακόμα και όταν αγοράσει κανείς ένα αρχικώς φαινομενικά σωστό όργανο δεν ξέρει πώς θα είναι μετά από 20 μέρες ή έναν-δυο μήνες. Ας αφήσουμε λίγο χρόνο προκειμένου η τεχνικη λύση στην οποία αναφέρεται η Korg να δείξει τα διαπιστευτήριά της.

Όσο για το 1% στο οποίο αναφερόντουσαν αρχικά ως ποσοστό ελαττωματικών οργάνων έχει καταντήσει πλέον αστείο. Στη δεύτερη ανακοίνωση το ποσοστό του 1% δεν αναφερόταν καν και αντί αυτού αναφέρονται γενικά σε "μικρό αριθμό οργάνων". Το πραγματικό ποσοστό πάντως θεωρώ οτι ξεπερνά το 50% και αυτό οφείλεται στο γεγονός οτι υπάρχουν μουσικοί που ούτε καν το έχουν πάρει χαμπάρι και δεν το έχουν αναφέρει. Υπάρχουν αρκετοί που έχουν αγοράσει το όργανο 2 και 3 φορές και όλα είχαν πρόβλημα.

Εφόσον η Korg δεν έχει δώσει ακόμα τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα εγώ δεν θα το επέλεγα και αν το είχα αγοράσει θα ζητούσα ήδη τα χρήματά μου πίσω από την αρχή και θα περίμενα τουλάχιστον ένα χρόνο πριν το ξαναγοράσω.

Επίσης από όσο γνωρίζω, μέχρι χθες, ακόμα και η ίδια η BON STUDIO δεν είχε ενημερωθεί καν για τη νέα αυτή λύση η οποία αναφέρεται στην τελευταία ανακοίνωνση της Korg...SmileSmile
Date 16/01/2012 16:06
Αγοράζεις κατάλληλο EL Panel και το συνδέεις αν γνωρίζεις ή στέλνεις το όργανο στο Μανώλη για να σου κάνει τη μετατροπή με το ανάλογο κόστος...το θέμα δεν είναι το Panel αλλά ο Converter που θα το οδηγήσει καθώς το CZ-101 δεν νομίζω οτι διαθέτει γιατί εργοστασιακα έβγαινε χωρίς φωτιζόμενη οθόνη. Συνεπώς θα πρέπει να ψάξεις και για συμβατό Converter σύμφωνα με την τάση τροφοδοσίας που θα αντλήσει από το Casio και την τάση λειτουργίας του EL Panel.
Date 16/01/2012 15:59
Το L panel δεν ξέρω τι είναι.
Διάβαζε καλύτερα τι σου γράφουμε.

quote
nakiasable:
Δεν ειναι υποχρεωμενος κανεις αν δεν θελει να απαντησει..ας μην απαντησει αλλα το ναι ξερο λες και ηρθε ανεβοκατεβατο..δεν το καταλαβαινω το ναι για που ειναι ??? γινετε στο ιδιο το κασιο μεταονομασια η απο το pc?(ναι αν καταλαβαινετε εσεις τι εννοει με το ναι ... μπραβο εγω δεν καταλαβαινω..!!!SmileSmileSmileSmile


Ο Μανώλης όταν σου απάντησε "ΝΑΙ" σου απάντησε οτι ναι γίνεται να έχεις φωτιζόμενη οθόνη και όχι για την αλλαγή των ονομάτων.

Διάβαζε πιο προσεκτικά και μην προτρέχεις σε λάθος συμπεράσματα.
Date 16/01/2012 15:47
quote
nakiasable:
Δεν ειναι υποχρεωμενος κανεις αν δεν θελει να απαντησει..ας μην απαντησει αλλα το ναι ξερο λες και ηρθε ανεβοκατεβατο..δεν το καταλαβαινω το ναι για που ειναι ??? γινετε στο ιδιο το κασιο μεταονομασια η απο το pc?(ναι αν καταλαβαινετε εσεις τι εννοει με το ναι ... μπραβο εγω δεν καταλαβαινω..!!!SmileSmileSmileSmile


Μην αγνοείς αυτά που σου έγραψα παραπάνω. Αν δεν κατάλαβες ρώτα ξανά αλλά να διατηρείς στοιχειώδη ευγένεια.

quote
nakiasable:
Eνταξει θεωρω οτι ειμαστε φιλοι ολοι για τον ιδιο σκοπο ειμαστε εδω...μου εφυγε..

Κακώς θεωρείς οτι όλοι είμαστε φίλοι, απλά ανήκουμε όλοι στην ίδια δικτυακή κοινότητα λόγω κοινών ενδιαφερόντων. Αυτό δε σου δίνει το δικαίωμα να εκφράζεσαι όπως θες ούτε να θεωρείς οτι ο καθένας είναι φίλος σου.
Date 16/01/2012 15:35
Εσύ φταις που ασχολείσαι...

Βασίλη φρόντισε να είσαι πιο κόσμιος ειδικότερα όταν αναφερεσαι σε κόσμο που δεν γνωρίζεις.

Όσο για τις ερωτήσεις σου το πρώτο σίγουρα δεν γίνεται από το Interface του οργάνου. Ίσως γίνεται με Sysex που αφορά στη χαρτογράφηση των pixels στην οθόνη αλλά μάλλον δύσκολο ειδικά για το συγκεκριμένο.

Όσον αφορά το δεύτερο γίνεται λογικά με EL Panel.
Date 12/01/2012 16:35
Δεν μπορείς να δεις σε ποια Threads έχεις πάρει μέρος.

Το μόνο που μπορείς να δεις είναι τα τελευταία 40 Posts που έχεις κάνει ανεξαρτήτου Thread.
 
1126892 UNIQUE VISITORS SINCE '23 JANUARY 2008'
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

 
tpl_foot_l
  MIDIPART.GR - DOWNLOADS AREA || FORUMS || ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ || FACEBOOK GROUP
  ©  2008-20 || All rights reserved
Template designed by MemHT.com
tpl_foot_r
 
MemHT Portal is a free software released under the GNU/GPL License by Miltenovik Manojlo
Loaded in: 5.50