Login or Register for free!
tpl_logo_l tpl_logo_r
tpl_top_l Home > Σελίδα Μέλους tpl_top_r
MIDIPART - MENU
USERS PAGE
Hi Guest
IP: 3.231.220.139
Username
Password
Lost password
Register

Last 5 Users
bibikapitani mankal67 marios12 giorgos_p92 ddariell

People online
14
Users online
0
Guests online
14
01: United states 54.36.x.x
02: United states 3.231.x.x
03: Unknown 178.154.x.x
04: United states 54.36.x.x
05: Unknown 157.55.x.x
06: United states 54.36.x.x
07: United states 54.36.x.x
08: Unknown 46.229.x.x
09: United states 54.36.x.x
10: United states 54.36.x.x
11: United states 54.36.x.x
12: United states 54.36.x.x
13: United states 54.36.x.x
14: United states 54.36.x.x
 
User Info
antonis_maestros
Gold Member
Avatar

Posts: 730
Contributes: 737

Gender: Male
Online: No

Registered: 03/05/2009 04:54
 
Επάγγελμα:Evoρχηστρωτής - Πιανίστας-Μηχ. H/Y - ΣAE
Ιστοσελίδα:http://www.myspace.com/sharmman
Πώς μάθατε για το midipart?:GOOGLE
Τι ψάχνετε στο midipart?:Music Tech
Ενδιαφέροντα:Μουσική Παραγωγή - Video - Photo - Flash Web Design - Reverse Engineering - Radio Amateur
Χώρα:Ελλάδα
Πόλη:Αθήνα
Μουσικό όργανο:Πιάνο - Synthesizers - Midi Εφαρμογές
Μοντέλο οργάνου:Korg Kronos 61-Pa3X Pro 76 -Pa2xpro - Roland XV88 - All Yamaha DX series - Kurzweil 2600 - Emu 3
Το όνομα σας:Αντώνης
 
Send private message



Date 13/04/2012 02:34
.
OK
To Halion υπάρχει(2οSmile , το πρώτο είναι το σκυλο-Kontakt ,οπότε σίγουρα το
Stradivari δεν υπάρχει , οπότε αυτό ανάβασε !

Καλή Ανάσταση φεύγω σε μερικές ώρες.
.
Date 12/04/2012 17:41
.
Παλαιότερα είχα δώσει ΛΙΝΚ γιά δύο VSTi πούχα φτιάξει εδώ γιά τα παιδιά ,επειδή
δε έχω καταργήσει το download button από το avatar μου δεν ξέρω άν υπάρχουν στα
downloads και θα τα στείλω στο Χρήστο να τα ανεβάσει.

Ένα από αυτά είναι και το Maestros Stradivari K4 , όπου με εγκαταστημένο τον
Kontakt 4 και πάνω ,μπορείτε να ανοίξετε standalone το μονολιθικό αρχείο 54 Mb
και να χρησιμοποιήσετε χωρίς κανένα Daw Software ,ακόμα και στο laptop σας το
stradivari (δικά μου samples) με το αυθεντικό legato script του εμπορικού.

Επίσης το επόμενο Vsti που αρκετοί το είχαν κατεβάσει, είναι το TritonExtreme Vsti
όπου με ένα Maestros Version Standalone Halion sampler μπορείτε πάλι με τον
ίδιο τρόπο να τρέξετε 27 λαικούς ήχους από Τριτον Extreme απλά με ένα midi
keyboard.

Τα στέλνω λοιπόν στον Admin Χρήστο ,άν το επιθυμεί, να τα βάλει στα Vip να κάνετε
παιγχνίδι και οι κομπιουτεράδες Μουσικοί !

Εύχομαι Καλή Ανάσταση σε όλα τα μέλη ,καθότι "αριβάρω" κανά 8μερο !!!
.
Date 12/04/2012 17:35
Next Topic
Date 11/04/2012 01:12
.
Να συμπληρώσω ότι εμπλούτισα λίγο την βιβλιοθήκη με κάποιους ήχους σας
από τα vip γιά πικοιλία , 1 επιπλέον μπουζούκι ,μπαγλαμά & 2o E.SAZ ,σαν
τα μόνα που έκρινα ότι έλειπαν από τα ήδη υπάρχοντα λαμβάνοντας σοβαρά
υπ' όψιν και τον περιορισμό Ram στο Pa800.

Βιβλιοθήκη που διακινώ εμπορικά βέβαια δεν μπορώ να διαθέσω ,ούτε
να μπώ σε διαδικασία κατασκευής articulation των ήχων που διάθεσα στή
Συλλογή ,άλλωστε ξέρετε πόσος χρόνος & κόπος απαιτείται ,αλλά πιστεύω
ότι το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό γιά αξιοπρεπή εμφάνιση.

Το μέγεθος των δειγμάτων έφτασε τα 42 Mb με τους 3 επιπλέον ήχους και
ο Admin θα "σκατζάρει" το αναβαθμισμένο στη θέση του παλιού.
.
Date 09/04/2012 22:37
.
Παιδιά νάστε καλά αλλά η εφαρμογή του θα με δικαιώσει, δεν είναι θέμα προσπάθειας
αλλά συνεισφοράς και ξέρετε πώς ξεκίνησε δεοντολογικά ? Έχω φτιάξει Ελληνικές
Συλλογές και τις γεύονται επί το πλείστον αλλοδαποί και Έλληνες εξωτερικού και
ο λόγος δεν είναι το κόστος αλλά η οικονομική ανέχεια και αυτό με λυπεί !

Μπορούσα κάλιστα να το κάνω freeware download από τον server του Site μου
και να σας κοινοποιήσω το ΛΙΝΚ αλλά πιστεύω ότι θα προσφέρει και στα έξοδα
του server της παρέας γιαυτό είπα να το διαχειριστεί ο Admin Χρήστος είτε στα
Vip είτε σε kάποια μορφή donate , από μεριάς μου έχει κάθε ελεύθερο και
περιμένω το το Uploading URL , καθότι είναι σχεδόν έτοιμο !
.

Date 09/04/2012 17:37
.
Ο οικοδεσπότης είπα θα αποφασίσει γιατί πρώτα απ' όλα Θάναι φόρος τιμής
για την προσφορά του στα "κοινά" !
.
Date 09/04/2012 14:14
.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Λοιπόν επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και οι Έλληνες δυσκολεύονται ήδη
στην αγορά ενός μεταχειρισμένου Pa800 , πόσο μάλλον να διαθέσουν χρήματα γιά
Συλλογές και Σέτ έκανα ένα συλλογισμό στο ποιό βασικό υλικό χρειάζεται να
φορτώσει κάποιος σε Pa arranger ώστε να μπορεί άμεσα να δουλέψει την ίδια
κιόλας μέρα !

Είναι γνωστό ότι υπάρχουν αξιόλογα πράγματα στα downloads του midipart , αλλά
είναι καταμερισμένα ,πρέπει να τα κατεβάσει κάποιος όλα και να "συρράψει" ένα
Σετ με Styles και μετά να κάνει τί ίδιο σε άλλα τόσα Σετ να βρεί τους
κατάλληλους ήχους να μπορέσει να στήσει την θεμελιώδη λαική μπάνκα να
δουλέψει, αλλά πάντα με την προυπόθεση ότι γνωρίζει πώς ... και ότι διαθέτει
μπροστά του κανά μήνα να στήσει το Σετ του και δυστυχώς πάλι θα του
λείπουν πράγματα !

Μπήκα λοιπόν στην διαδικασία να ανακαλέσω παλιούς σκελετούς των βασικών
style και να δώ άν αυτό το εγχείρημα θάχε επιτυχία με Εργοστασιακούς κατά
βάσιν ήχους διότι ότι style έχω έχει sampling mapping , και διαπιστώθηκε
ότι γίνεται χωρίς πολύ χρονοβόρο τρόπο και θα ήταν "σωτήριο" για πολλά παιδιά,οπότε "χαλάλι" !

Τουτέστιν ανακοινώνω το εγχείρημα που τελειώνω και θα σας το ανεβάσω ...

Όποιος λοιπόν πρωτοαπέκτησε PaSeries από Pa800 και πέραθεν ... θάχει την
δυνατότητα να κατεβάσει ένα ΣΕΤ 42 μόνο mb Ram ,όπου θα περιέχονται 32
Ελληνικά styles στην υβριδική τους μορφή , πολλές φορές και με ένα μόνο
variation αλλά με σωστή δόμηση ,και το κυριότερο την έτοιμη STS βιβλιοθήκη
τους να παίξει το 80 % του Ελληνικού ρεπερτορίου.
(Βέβαια αυτό το Σετ δεν στοχεύει στους "Σεταρισμένους" ήδη θαμώνες μας ! )

Είναι δηλ σαν ένα limited εμπορικό Σετ χωρίς πολυτέλειες να δουλέψει κάποιος
επί τόπου χωρίς να ψάξει τίποτε άλλο , βασιζόμενο σtην ικανή βιβλιοθήκη ήχων
που διαθέτει !
Είναι δε ιδανικό γιά νέα μέλη που δεν έχουν ξανασχοληθεί με οργάνωση
Arrangers
και αδυνατούν λόγω των εποχών να αγοράσουν ένα εμπορικό Σετ !


Ας κάνουμε μία επισκόπιση αυτού του ερασιτεχνικού ... όπως το ονομάζω ΣΕΤ !

Πολλοί Rom sounds από χρήστες Triton Extreme
Performance δομημένη σαν βασική βιβλιοθήκη ήχων
=================
Λαικοί Ήχοι RAM
=================
Κλαρινο
Aραβικά Βιολιά
Ακκορντεόν
Farfiza
2 Μπουζούκια
Μπαγλαμάς
Βιολί σολο (απλό,Sh2000,Keman,moss)
Σαντούρι
κανονάκι
Ούτι
Σάζι
Ε.Σάζι
Νάι
Duduk
Moss Leads

( Οι δύσκολοι ήχοι είναι λιτοί χωρίς velocity layers και articulations ! 42 Mb είπαμε όλα μαζί )

===================
32 Greek Styles
===================

ZEIMPEKIKO all (9,8,5)
TSIFT rock
ENTEXNO
TSIFT ARABIC
RUMBA
TSIFTETELI
TSIFT SLOW
TSIFT GYFTIKO

XASAPIKOS
SERBIK 2/4-9/8
BOLLERO 1
Karsilamas
KAMILIERIKO 9/8
TSAMIKOS 6/8
KALAMATIAN 7/8
BOLLERO 2

BAGIO
6/8 GREEK
Solo DARBUKAs
ZEIMPEKIKO fast
2 / 4
SYRTO-RUMBA
CLUB Darbukas
TSIFTET-bogos

SLOW 7/8
8/8 BALLAD
HPEIROS
PONTIAKA (9,7,5)
3/4
KOYARATSA
ACCOUSTIC RUMBA
16 Beat Greek

==============================
ΜΕΓΕΘΟΣ : 42 Mb
ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ : Pa800 - 2x - 3X
ΟΝΟΜΑΣΙΑ : AMATEUR_SET
ΧΟΡΗΓΙΑ : Ο υποφαινόμενος

Τα 32 styles βρίσκονται στην ομάδα favorite 10 και όχι στα Users ,ώστε να μην κατατρέψετε τα δικά σας !



DOWNLOAD LINK ( κατεβάστε το ΣΕΤ ):
http://www.midipart.gr/main/index.php?page=guide&op=readGuide&id=128&title=Korg-Pa800-Pa2x-pro-Pa3x---AMATEUR-SET-Greek-Styles-%26-Sounds-By-antonis-maestros
.
Date 07/04/2012 06:21
'
Θα συνοψίσω λοιπόν τα καινούργια όργανα πού περιέχονται στην καινούργια
Συλλογή Pa3X 500 Mb Gold Edition Plus και γιατί η Συλλογή μεγάλωσε
ουσιαστικά 135 Μb της προγενέστερής της.

Τό θέμα styles έχει κατά τινά τρόπο εξαντληθεί ,118 styles να παίξει κανείς
και της "μεγαλόχαρης τα μάτια" από το Ελληνικό και διεθνές ρεπερτόριο ΚΛΠ
Το πρόβλημα όμως πάντα υπάρχει στην βιβλιοθήκη πούναι κατ' εμέ το 70 % η
επιτυχία του live του άμοιρου χρήστη arranger πούχει να καλύψει την πιό
δύσκολη πολυμορφικότητα οργάνων από πιάνο & Συμφωνικές ορχήστρες μέχρι
λατέρνα και φλογέρα ,το καθένα με την δική του τεχνική και articulations.

Διαπιστώθησαν λοιπόν κάποιες ελλείψεις που αφορούσαν κάποια Συμφωνικά τσέλλα
μία πραγματική κιθάρα συνοδείας ακαπέλλα ,ένα κλαρίνο γιά επιτραπέζια Ηπειρώτικα
, νέα ομάδα λαικών πνευστών γιά ρεαλιστικές εισαγωγές tutti ,την ανεπανάληπτη
Farfiza Deluxe που κατάφερα μετά τόσα χρόνια να βρώ και να δημιουργήσω 22
ρέζιστρα πλήρους αναπαραγωγής του οργάνου , και μιάς και το εγχείρημα μεγάλωσε
έβαλα και το καινούργιο μπουζούκι που χρησιμοποιώ αρκετο καιρό στην παραγωγή
με Kontakt - ιδιοκατασκευής.
Αντιλαμβάνεσθε τι γίνεται μέσα στη βιβλιοθήκη αυτής της Συλλογής πού γέμισαν
και τα 4 Users !!!

Παραθέτω λοιπόν μαζεμένα τα Βίντεο των ουσιαστικών αλλαγών της νέας Ναυαρχίδας Pa3X
.





.
Date 07/04/2012 00:10
.
Να φανταστείς ότι είναι ακριβώς το αντίθετο η δεύτερη υπερκαλύπτει το
φάσμα ενώ η πρώτη είναι στενή και απλώνεται κυρίως στη μεσαία περιοχή.
αλλά όμως η πρώτη έχει στέρεο expander ενώ η δεύτερη είναι στεγνή γιατί
μελατάω ακόμη ιδιότητες ,το ότι και 'γώ την πρώτη προτιμώ φαίνεται
και από την έμπνευση ,αλλά είναι τελείως ακατάλληλη γιά συνοδεία και
φτιάχθηκε μόνο γιά τον τρόπο που την χρησιμοποίησα (intros solos).

H δεύτερη φτιάχτηκε ώς έγραψα ,να αντικαταστήσει το πιάνο σε συνοδεία
και έχει πρωταγωνιστικό ρόλο , όχι ότι θα κακοπέσει σε style αλλά έχω
φτιάξει κατάλληλες για 'κεί πιό "στενές" γιατί λόγου του όγκου της θα
επισκιάσει αλλα όργανα και θα χαλάσει την ισορροπία των styles !
.
YΓ Τελικά άλλαξα το περιεχόμενο γιατί ήταν χαμηλά τα Fx !
.
Date 06/04/2012 23:11
.
Για να συνεχίσουμε το άθλημα του topic με τις νέες παρουσιάσεις.

Πάμε τώρα στο αναπόσπαστο όργανο εργαλείο για την Μουσική διεθνώς
την Κλασσική Ηλεκτρακουστική κιθάρα , το πλέον απαρραίτητο όργανο
Μουσικής ρυθμικής αρμονίας ,που χρησιμοποιείται κατά κόρον στα
εργοστασιακά styles στις Συλλογές μου και σε όποιον είναι σε θέση
και γνωρίζει να την χρησιμοποιεί σωστά και όχι σαν πιάνο Μ1 ,και
βάλει την πινελιά του πέραν του μέτριου Guitar mode.

Νομίζω ότι αυτοί τουλάχιστον που με παρακολουθούν ότι έχουν ακούσει την
top Flamengo σόλο κιθάρα που βγήκε ποτέ σε keyboard :
http://www.youtube.com/v/bmNL36S4AZk&hd=1

Όμως στην πορεία της δοκιμής του Ρεπερτορίου μας live με arranger
φάνηκε η έλλειψη της πραγματικής κιθάρας συνοδείας σε ούκ ολίγα
κομμάτια που χρησιμοποιούμε πιάνο , και δεν αποδίδονται στο αυθεντικό
τους ήχο πχ Χατζής-Μαρινέλλα , οπότε ήδη αποφάσισα από το Δεκέμβριο
να επιληφθώ επί του θέματος με την κατασκευή μιάς κιθάρας με advanced
articulation που να ξεφύγει και από το χλιαρό guitar mode και να
δώσει την δυνατότητα στον έμπειρο πληκτρά να εξωμοιώσει πλήρως την
συνοδευτική ηλεκτρακουστική όχι μόνο σε αρπέζ αλλά σε περιβάλλον
ρυθμικών strum που είναι και το μήλο της έριδος !

Πάρα πολύ δύσκολα επιλέχθηκε η σωστή κιθάρα που τα δείγματά της θα
είχαν την "πλαστικότητα" να υπολοποιηθεί το concept.
τέσσερεις κορυφαίες κιθάρες σαμπλαρίστηκαν επιμελώς (Sharmman Way),
και μόνο μία ξεχώρησε σε όλα τα επίπεδα η Gibson J.Browne signature
και τελικά δεν είναι τυχαίο το "ότι πληρώνεις παίρνεις" δεδομένου
ότι το κόστος της ανέρχεται πάνω από 7000 δολλάρια !

O δειγματισμός είναι 40 - 45 samples ανά multisample το πρωτογενές
μέγεθος 2,3 Gb ,τα emulation διάρκειας ανά sample είναι η ακριβής του
οργάνου ,Τα layers αποτελούνται από velocity layers του οργάνου ,
slides, release notes , body resonance , fret releases ,harmonic layers.
Controllers τα Sw1(chord slides) & Sw3( Harmonics) και ενορχήστρωση
προσωμοίωσης του φυσικου sustain του οργάνου όταν παίζουμε με pendal ,
όπου είναι και "όλα τα λεφτά" του ήχου και δεν έχει ξαναδημιουργηθεί.

Ώς καταλάβατε πάει η συμπιεσμένη 512 Mb Ram του Pa3X !!!

Μόλις εχθές τελείωσε και σήμερα έγραψα ένα πρόχειρο demo 10 νότες
"τσάκ-μπάμ" να δώ πώς ακούγεται σε διάφορα μέσα αναπαραγωγής και σαν
ψιλο τεμπέλης πούμαι ,δεν έφτιαξα επιμελές demo και ανέβασα αυτό το
απλό , μερικές φορές με γοητεύει και το απλό ! πάρτε μιά γεύση.
Υπ' όψιν ότι τα articulations θα φανούν καθαρά μόνο με ακουστικά !
.
Date 06/04/2012 21:01
.
Επιτέλους μετά 10 κιλά μελάνι συννενοηθήκαμε !!!
.
Date 06/04/2012 01:34
.
Μπράβο βρέ Τζιμάκο ! με συγκινεί ιδιαίτερα η σφαιρικότητα
που σε διακρίνει στην Ελληνική Μουσική !
.
Date 06/04/2012 01:04
.
Έχετε αποφασίσει να γράφουμε άσχετα πράγματα να τρώμε το χρόνο μας !
Ωραία θα σας κάνω το χατήρι !

Να θυμίσω ότι το topic αναφέρεται σε Pa3X arrangers και όχι sequencers !

Πάμε από την αρχή !

Δισκογραφία :
Έχουμε λοιπόν την δουλειά του "τάδε" επώνυμου και γράφουμε Ζειμπέκικο .
πολύ ωραία , η ταυτότητα είναι το μπουζούκι οπότε καλώ το Καραντίνη
γράφει την πρώτη μετά την οκτάβα , μετά την δεύτερη (όχι σε όλα τα σημεία
οι νταλκαδιάρικες ανταποκρίσεις παίζουν οκτάβα μόνοSmile και μετά τον μπαγλαμά.
Η υπόλοιπη διαδικασία γνωστή ... πάμε παρακάτω !

Keyboards :
Τί σχέση έχει η παραπάνω γνωστή διαδικασία σε όλους που ξέρουν από λαική
παραγωγή , με το άν διαθέτει ένα sampler καλό ήχο μπουζουκιού ? και πρέπει
να παίξουμε πολυφωνίες να καταλάβουμε άν στο όργανο γίνεται καλή
προσωμοίωση του οργάνου αλλιώς δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε ?
Αντιθέτως το σολο είναι ο πλέον απαρραίτητος τρόπος να το διαπιστώσουμε !

Και στο ανηψάκι μου που παίζει μπουζούκι άν του βάλω δίφωνα sampler στο
Στούντιο και τον ρωτήσω άν γίνεται καλή μίμιση το πρώτο που θα μου απαντήσει
είναι "βάλε μου το ένα μόνο του να σου πώ" , τι διαφορετικό σας αναφέρω ?
Ένα 11χρονο αντιλαμβάνεται καλύτερα ότι κάθε όργανο μόνο του φαίνεται άν είναι
σωστά αποδωμένο από το sampler εκεί που φαίνονται οι λεπτομέρειες articulation ?
Eίναι αυτονόητο ότι άν μόνο του είναι ρεαλιστικό τότε στα δίφωνα θα "πετάει",
είναι φυσικός κανόνας δεν έχει να κάνει με κλίμακα ή οτιδήποτε !

Νομίζω ότι γράφω Ελληνικά και όχι Σανσκριτικά , τί σχέση έχει αυτό που τονίζω
από την αρχή με το άν έχει δίφωνα η δισκογραφία , τον τροχό ανακαλύψαμε Έλεος !
Τώρα άμα θέλει κάποιος να παίζει δίφωνα ας το κάνει είτε μέσω τεχνικής ,είτε μέσω
υποβοηθητικών τρόπων , ανοίξτε ένα topic και συζητήστε το !
Άμα έχεις τον κατάλληλο ήχο τά άλλα όλα γίνονται.

Κώστα εσύ " τι δεν κατάλλλλαβες ?"
Το "άν δεν έχεις μπουζούκι" εννοώ καλό ήχο μπουζουκιού
και ότι τα μέρη του μπουζουκιού δεν τα παίζουμε με το arranger (περι αυτού ο λόγοςSmile,
αλλά ο μπουζουξής όταν παίζει μαζί μας , αλλά άν διαθέτουμε έναν πολύ καλό ήχο
μπουζουκιού τύπου bouzouki Vsti τότε παίζουμε πρίμο-σιγόντο και είναι "χάρμα ώτων".

Παράκληση μην επαναλαμβανόμαστε άλλο !
.
Date 05/04/2012 22:30
.
Κώστα αδελφέ άν δεν έχεις μπουζούκι οι δεύτερες δεν σε σώζουν ,και
το θέμα μας δεν είναι να παίζουμε εμείς μπουζούκι αλλά ο μπουζουξής
και άν έχουμε ένα αρτιμελές μπουζούκι ήχο κάνουμε τις ωραίες δεύτερες μας
και ακούγεται "μαγεία" άν με εννοήσατε !
.
Date 05/04/2012 22:23
.
Μανώλη
Τόσα χρόνια έχω στη παραγωγή άσε σε μένα τι είναι must !
Άστο λοιπόν καλύτερα εφόσων δεν με αντιλαμβάνεσαι.
Έχω γράψει ότι χρειάζεται γιά όποιον κατάλαβε ...
Τέλος νομίζω εδώ ... το topic έχει άλλο θέμα !
.
Date 05/04/2012 20:32
quote
Rol_Man:
Δεν τα έχω παίξει και ούτε τα έχω δει από κοντά, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Ακριβώς !!!
Ποτέ δεν μας παραμυθιάζει οτιδήποτε λέει ή δηλώνει ο καθένας είτε εταιρεία είτε
Εγώ ,το αποτέλεσμα που ακούμε έχει σημασία τ' άλλα είναι φούμαρα για τους αργόσχολους !

quote
Δεν το έπιασα αυτό, είμαι αργός Smile

Ἄλλο ἡ τεχνολογία ποὺ βοηθᾶ καί ἄλλο ἡ τεχνολογία ποὺ ἀντικαθιστᾶ.

quote
Αυτή η γαρνιτούρα {2η} στα μπουζούκια κάνει την διαφορά

Λυπάμαι αλλά έχεις λάθος , τα δίφωνα καλύπτουν τις ατέλειες και ομορφοποιούν
ένα άσχημο αποτέλεσμα του οργάνου , γιαυτό είπα πρίν "μπουζούκια αλλά Νάκας.

ΣουβλακοBOY μην θέλεις να τα μαθαίνεις όλα ,είπαμε έχουμε και μυστικά του επαγγέλματος.
.
Date 05/04/2012 19:03
.
Ευπρόσδεκτα τα νέα features εγκρίνω και επαυξάνω αλλά όμως ναί χωρίς
ξεχωριστό επεξεργαστή έχω κάνει παρόμοια προσομοίωση με διαφορετικό
τρόπο στα layers , να παέι το μυαλό σου αν θεωρείσαι "γατος".
Σιγά μην περίμανα να αναθέσω σε επεξεργαστή την εξωμοίωση , αυτό είναι
και το λάθος του Μουσικού γενικότερα !

Όπως πάντα βέβαια είμαστε εκτός θέματος γιατί το ζητούμενό μας είναι
η μονοφωνική εξωμοίωση του οργάνου πρώτα και άν αυτό επιτευχθεί ,τα δίφωνα
είναι απλά η "γαρνιτούρα" και άν πάρεις τα δείγματά μου ότι και επεξεργαστή
να χρησιμοποιήσεις , μπουζούκι για είσαγωγή λαικού "Βαρβατίλας" δεν βγαίνει
αν δεν "παίξει" ανθρώπινος παράγοντας στην κατασκευή έξυπνου script
(δές Virtual Bouzouki) και πρώτος έπρεπε να υπεραμύνεσαι του σλόγκαν του
avatar σου περί τεχνολογίας.
.
Date 05/04/2012 15:42
.
Μανώλη άν εξαιρέσεις το movement sensor (Yamaha-Roland),όλα τα άλλα features
τάχει το Pa3X και διαβάζει το άριστερό για ensembles και απ' όλα , ξαναδιάβασε τι γράφω !
Tα θεμελιώδη articulations τα θέλω στο παίξιμο του δεξιού και όχι σε controllers !
Τα δε articulations των demo που δείχνεις τα έχω όλα δύο χρόνια στις Συλλογές μου
και ελέγχονται μάλιστα κυρίως από το παίξιμο του δεξιού μόνο στα solo.
.
Date 05/04/2012 14:26
quote
antonis_maestros:
...εισαγωγές είναι το ζητούμενό μου πως θα παίξουμε και μάλιστα με το ένα χέρι στο Arranger !
--------------------------------------------------
Αν και ξεκίνησα να γράψω, είπα άστο καλύτερα. Μην αποκαλύπτουμε μυστικά της δουλειάς Smile

Μάλλον δεν το εννόησες ...

Όχι πως θα παίξουμε δίφωνα μονοφωνικά με προγραμματισμό ,αυτό το
ξέρει η κουτσή Μαρία , ακόμα και οι Ρουμάνοι & Βούλγαροι από το 90.
Ο διαθέτων τεχνική παίζει και τρίφωνες αξίες όταν απαιτούνται με το δεξί,
εννοώ τα articulations των δύσκολων ήχων που πρέπει να ενσωματώνονται
στον χειρισμό μόνο του δεξιού χεριού γιατί δεν έχουμε διαθέσιμο
το άλλο χέρι στο real time arranger.
Το αριστερό είναι η ορχήστρα μας και δεν έχει κενά στα σοβαρά κομμάτια
να παίζει με διακοπτάκια & λεβιέδες αλλιώς κάποιος βάζει το virtual
Bouzouki στο PC του ,παίζει με τα key switches και ακούγεται και
εξαιρετικά , αλλά είναι αλλού το "χονδρό" παιγνίδι του σχεδιασμού ήχων για
stage εφαρμογές και ειδικά στο Arranger που ηγείται των δυσκολιών και οι
Εταιρείες ενώ θάπρεπε νάναι πρωτoστάτες, όλεs "ηγρόν ηγόραζον" !!!
.
Date 04/04/2012 23:06
.
Θα κάνεις Edit το Style δηλ Record ,επέλεξε το Var σε ποιό CV1-x , και το track
που σου δημιουργεί το πρόβλημα έχει δύο τινά ή είναι ευθυγραμμισμένο σαν perc ή
drums και όχι acc που πρέπει ή το track mode είναι "no transpose" και βάλτο
"fifths" , το που βρίσκονται σε διάταξη μενού δεν γνωρίζω αφού δεν διαθέτω το
όργανο , ξέρω όμως την μηχανή του.
Άν στην αναπαραγωγή σε περιβάλλον record γράφει μινόρε και παίζει ματζορε ή
το αλλάζεις σε maj να ακούγετε αυτό που γράφει ή το ξαναγράφεις εσύ σωστά.
.
Date 04/04/2012 22:47
.
stamkorg
Eίναι απερίσκοπτος ο τρόπος σκέψης σου και θα σου εξηγήσω γιατί !
Άν λοιπόν εξαιρέσουμε την περίπτωση "βουντού" επίρρειας στο σκαρί
του Pa800 ,αλλάζοντας την motherboard τεχνικά είναι σαν να παίρνεις
άλλο όργανο και έχεις ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες ατυχίας να ξαναπάθεις
βλάβη ,μετά τα συμπτώματα δεν δείχνουν καμμία περιφερειακή βλάβη ,άρα
επισκευάζοντάς το (που είναι υποχρεωτικόSmile είναι σαν να αγόρασες
καινούργιο χωρίς εγγύηση και στατιστικά δεν θα ξαναντιμετωπίσεις
πρόβλημα και ΄Συ επιλέγεις να χάσεις 800-900 ευρώ ?

Γιά σκέψου το !!!
.
Date 04/04/2012 15:29
quote
stamkorg:
Mallon tha to pao gia service, alla an einai polla ta xrimata, mporei kai na tou doso dromo, na teleionoume.


Tό όργανο χαλασμένο δέν έχει μεταπωλητική αξία και μην πανικοβάλλεσαι ,το
δε max κόστος επισκευής στο χειρότερό του σενάριο θάναι 400 euros.
Date 04/04/2012 15:22
quote
Rol_Man:
Εντάξει, ο ντράμμερ είναι όπως τον είπες, τα δείγματά του επίσης.

θα με εντυπωσίαζε πολύ παραπάνω κάποιο demo με τις "γνωστές" δεύτερες στα μπουζούκια.

Για το παίξιμο είναι εσκεμμένα του ύφους ,και στον πραγματικό αυτά
επιτρέπω να παίζει σε αυτά τα παλιά παραδοσιακά είδη ειδικά το
απτάλικο ,γιά σημερινά υπάρχουν άλλα style του γούστου σας ,αυτά
έτσι τα θέλω και έτσι θα παραμείνουν !
τα δε δείγματα πέρα ότι είναι εξαιρετα Σετ τα έχω εγώ χορδίσει
μάλιστα και αυτό το darwin medium snare θέλω με πλήρη σορντίνα αλλά
και χαλαρό τέντωμα τα Tom με έντονο body ήχο (κεντρική θέση χτυπήματοςSmile
χωρίς muters και όχι από τις ghost μπασαδούρες που συνηθίσαμε να ακούμε
από τα keyboards και έχουμε χάσει επαφή με το αυθεντικό όργανο το οποίο
γνωρίζω τα μάλα και μπορεί μεν παλιά νά έπαίζαν με ταμπούρα "σκάφες"
αλλά σίγουρα δεν ήταν soul sets που χρησιμοποιούνται λάθος από racks.

Δίφωνα παίζουν και τα μπουζούκια του Νάκα ! εισαγωγές είναι το ζητούμενό
μου πως θα παίξουμε και μάλιστα με το ένα χέρι στο Arranger !
.
Date 04/04/2012 00:31
.
Ένα πρώτο δείγμα και προσωρινό πρόχειρο Demo από τα πρώτα στάδια εξέλιξης
του νέου Μπουζουκιού DNC της συλλογής 500 Mb Gold Rdition Plus.
Tα articulations pizzicato ,soft,hard.tremolo,slides,glissado, πάνω & κάτω
ήχος πένας layers note release ,body resonance & release fret noise είναι
δειγματοληψίες ημητονίου και βρίσκονται σε 21 velocity layers ,και όπως
πάντα παρουσία expression legato.
Το όργανο είναι κατασκευασμένο να παίζεται με το ένα χέρι ώς καταλάβατε δηλ. είναι
γιά χρήση Arranger , όπως και όλοι οι ήχοι των Συλλογών.

Γιά όποιον όμως έχει την άνεση ενός playback τα switches φιλοξενούν μενονωμένα
τα layers pizz & tremolo σαν ανεξάρτητοι controllers από το velocity , και το
joystic φιλοξενεί τα υπόλοιπα FX του Μπουζουκιού.
Υπάρχει και ένα feature που δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ στο φυσικό όργανο
αλλά εγώ το έκανα αφού ήταν εφικτό ! οι πάνω και κάτω πένα του παιξίματος
έχουν στερεοφωνικό διαχωρισμό !

Πάρτε λοιπόν μιά πρώτη γεύση , καθώς και ιδέες για τις δικές σας εφαρμογές !

ΥΓ ο ντράμμερ κοίταγε μιά "σελλίτσα" και άν δεν του πέταγα το "πανέρι" , δεν μέτραγε !

.

.
=============================================================
Δευτερο Demo με ποιό δύσκολη τεχνική γιά μελέτη συμπεριφοράς στις
γρήγορες αξίες και velocity articulation των main layers !

Eδώ δείχνει νάναι το όριό του με μετά την μελέτη όλων των δυνατοτήτων
που μας παρέxουν τα articulation scripts των PaSeries !
Περαιτέρω βελτίωση γίνεται μόνο στο Kontakt όχι λόγω των 5 Gb αλλά
γιατί έχω κατασκευάσει εξειδικευμένο articulation script ,και εκεί
πραγματικά κελαιδάει ! μήν τα θέλουμε και όλα δικά μας !
.
Date 03/04/2012 15:27
.
Σίγουρα έχεις Βλάβη που δεν μπορείς να αποκαταστήσεις μόνος σου και
αναγκαστικά θα αποτανθείς στο Service.
Το πρόβλημα δεν είναι ούτε περιφεριακό ούτε Ram !
Παρακάλεσε τους τεχνικούς να αλλάξουν πρώτα το CPU module και μετά την
motherboard ,γιατί είναι και αυτό ένα ενδεχόμενο βλάβης και θα γλυτώσεις κόστος
επισκευής και όχι όλη την motherboard ώς συνήθως κάνουν, αφού πλακέτες
αλλάζουν πιά !
.
Date 02/04/2012 19:01
.
Kαλά τα αναφέρεις επί το πλείστον θα τονίσω όμως κάποια πράγματα τα
οποία δεν τα βρίσκεις στο διαδίκτυο και είναι παραδοσιακή ιστορία όπως
ακριβώς συμβαίνει με την Βυζαντινή μας Μουσική.

Δεν αποβλέπω στη αντιπαράθεση αλλά παίζω και ενορχηστρώνω Latin Μουσική
εδώ και 20 χρόνια και αδιαφορώ παντελώς για τους χορευτές και οιονδήποτε
δευτερογενή τρόπο τέχνης και εστιάζω πάντα στον αυθεντικό πούναι η
Μουσική δηλ. πχ το πώς παίζουν τα κρουστά και όχι πως μετρούν τα βήματα
οι χορευτές είναι αρκετά ποιό ουσιαστικό και ποτέ ταυτόσημο αν με κατάλαβες.

Οπότε ομιλώ καθαρά από την Μουσική πλευρά ρυθμικής αγωγής ,ενορχήστρωσης
και χαρακτηριστικού ύφους κάθε είδους Μουσικής.

Γιά τα υπόλοιπα θα κάνω μόνο δύο αναφορές
1) Ο Perez Prado ήταν ότι και ο Χιώτης γιά το λαικό , δεν επινόησε ... επέβαλλε,
2) Γιά τις σχέσεις ύφους των Κουβανέζικων Μουσικών Σχολών είναι ότι και γιά
εμας η Βυζαντινή ,Δημοτική και Λαική Μουσική η μία εμπεριέχει την άλλη ...

Όσο γιά την πραγματική απεικόνιση και σπουδή των Κουβανέζικων ρυθμών από
Μουσικής πλευράς ,εκτός της Σχολής Puente καλό θάταν να ακούσετε και τους Irakere.
Και το κλείνω εδώ , γιατί καταχραζόμαστε το Topic ,οι αναφορές είναι αρκετές.
Date 02/04/2012 03:42
.
Καί πολύ καλά έκανες , από Fiat πήγες σε Mercentes αλλά έχεις και τα
διπλάσια "άλογα" και γιά τα βγάλεις στο "δρόμο" θέλεις όπως ανέφερα άλλον ένα Q1212 !
Καί κάτι άλλο , ο σωστός ήχος δεν αλλάζει ούτε σε 12 ούτε σε 50 χρόνια και αυτό
θα το διαπιστώσεις από τώρα !
.
Date 02/04/2012 01:50
.
Άντε Κερκυραίοι τρεχάτε ,τέτοια events δεν χάνονται !
.
Date 02/04/2012 01:41
.
Να θυμάστε ότι οι χορογράφοι και η Show Bizz διαστρευλώνουν και εξωμοιώνουν
αρκετά είδη Μουσικής επιβάλλοντας ένα δικό τους κομφορτισμό όσον αφορά τις
δικές τους μετρικές διευκολύνσεις και κατά την γνώμη των Μουσικολόγων αλλά
και την δική μου κάποιοι "Μουσικοί" χαρακτηρισμοί τους είναι καθαρό ατόπημα !

Μιάς και αναφερθήκατε στο Μάμπο να ομολογήσω ότι είναι όντως καθαρά Κουβανέζικης
προέλευσης αλλά είναι και Κουβανέζικης προέλευσης η τελική του ταυτότητα από
τον αείμνηστο Tito Puente και την σχολή του ,δεν έχει καμία επιρροή από το γνωστό
Τσα-τσα καθώς παραδοσιακά προηγείται δεκαετίες του δεύτερου.
Δεν έχει ρυθμική αλλά μόνο "χρωματική" σχέση με το Bollero και διακρίνεται όπως
και η αυθεντική Σάμπα πούναι άσχετη χρωματικά , από συζεύξεις τελευταίου όγδοου
(κομμένος χρόνοςSmile, με την θέση του μέτρου με αποτέλεσμα δεν υπάρχει ποτέ
τονισμός πραγματικής θέσης του μέτρου ,άσχετο με τα μεγαλοπρεπή μούσικαλ ,
χωρίς αυτή την ιδιότητα ύφους , απλά δεν είναι Μάμπο όπως δεν είναι και σχεδόν
κανένα Ελληνικό εκτός από τα αντιγραφθέντα !
.
Date 01/04/2012 14:40
.
Να προσθέσω και μια άλλη παρατήρηση μιάς και έγραψα κάποια πράγματα,γιά
ένα λάθος που συχνά γίνεται και μάλιστα από γνώστες ηλεκτρακουστικής.

Πολλές φορές λοιπόν βλέπω και ακούω Σετ ηχείων 15 ιντσων δίδρομων
ηχείων να συνδοιάζονται με sub που έχουν ίδια ή και μικρότερη
διάμετρο μεγαφώνων ! δηλ τα 15ιντσα δίδρομα ηχεία να χρησιμοποιηθούν σαν
δορυφόροι ας πούμε να βγάλουν μεσαίες συχνότητες ? , τζάμπα εξτρα
λεφτά δίνει όποιος το κάνει και ας μελετήσουν λίγο οι "ειδικοί"
ήχου τι διαμέτρου μεγάφωνο συμπληρώνει ένα 18 ιντσο σε ρόλο SUB.
Εύκολα λοιπόν διαπιστώνεται ότι είναι το 8-10ιντσο , μόνο αυτά τα
μεγάφωνα μπορούν να συντονίσουν και έχουν μεταβατικά να υποστηρίξουν την
μεσαία περιοχή που τους αναθέτουμε αλλιώς θάχουμε μόνιμα "τρύπα" στις μέσες
συχνότητες και βρώμικη "μπασσαδούρα" μεσαιο-χαμηλών σαν αποτέλεσμα της
ηχητικής μας εγκατάστασής.

Επιπροσθέτως δε ,φορτίζουμε και τις "κορνίτσες" που φοράνε αυτά τα ηχεία με πλεονάζον
φάσμα το οποίο αφού δεν αναπαράγεται , περνάει μέσω του crossover σε αυτές και
καίγονται , και μετά μας έφταιγε το κλαρίνο που έπαιζε δυνατά !

Γιά παράδειγμα όταν παίζει ένα κλαρίνο ,και μετά το ενεργό sub crossover δώσετε
το υπόλοιπο ακουστικό φάσμα μόνο σε ένα 15άρι και σε ένα 8άρι μαγάφωνο ταυτόχρονα
το δεύτερο θα χαλάσει τον κόσμο και το 15άρι απλά θα "μουγκρίζει" από το octaver !
Είναι απλό και απτό θέμα Φυσικής επιστήμης.

Οπότε άν υποθέσουμε ότι θέλουμε να καλύψουμε υπαίθριους χώρους που τα Sub
αρχίζουν να γίνονται απαρραίτητα λόγω της υπερβολικής διαφυγής των έρποντων
κυμάτων εδάφους πούναι τα μπάσσα , τότε οι δίδρομοι δορυφόροι μας πρέπει νάναι
με 8άρια ή δεκάρια μεγάφωνα να καλύψουν τις αμέσως επόμενες περιοχές συχνοτήτων.
Αλλιώς αφήστε μόνα τους τα 15ράκια να παίζουν αυτό πούναι σχεδιασμένα ,γιατί δεν
τα ξεκουράζουμε όταν τους αναθέτουμε μονο τις μέσες-υψηλές συχνότητες αλλά
καίμε τις κόρνες στο γκάζωμα !

Κλείνοντας λοιπόν θάλεγα ότι στην παραπάνω περίπτωση υπαίθριας κάλυψης που δεδομένα
θα χρησιμοποιήσουμε SUB είναι πολύ προτιμώτερη , φθηνότερη και σαφώς αποδοτικότερη
η χρήση τεσσάρων ή έξι ΖΧ3 από τα ΖΧ5 άν η επιλογή μας είναι Electrovoice.
.
Date 01/04/2012 00:41
.
Γράψε πρώτα ποιό έχεις , Audition 3 ή Audition CS5 !
και συμπλήρωσε και το προφίλ σου , υποχρεωτικά !
.
Date 30/03/2012 21:03
.
Όπως είχα αναφέρει πρίν ,έχει δημιουργηθεί (σαμπλαριστείSmile ένα καινούργιο
Κλαρίνο με πρωταρχικό σκοπό την επάνδρωση intro & phrase section πνευστών
που έχουν την ιδιότητα ανομοιογένειας στις νότες που εμείς θα παίζουμε
unison με σκοπό την πιό ρεαλιστική απόδοση στις εισαγωγές μας.

Κλαρίνο γιά ταξίμια και βαριά είδη τόχετε ακούσει , αυτό όμως που έλλειπε
ήταν ένα expressive κλαρίνο να παίξουμε πιό χαλαρά θέματα όπως πχ Ηπειρώτικα
επιτραπέζια & το παρακάτω εθνικό μας κομμάτι και αυτό το καινούργιο έκατσε
"κουτί" για αυτή τη χρήση ,εγώ βέβαια το παίζω απλά σε STS με συνχορδίες ,
άμα μπεί όμως λεβιεδάκι και ειδικά breath controller expression γίνεται
ασύλληπτο , πάρτε μιά ιδέα ...
.
Date 30/03/2012 16:39
.
Η σειρά ΕV ZX5 αποτελεί ένα κορυφαίο ηχείο για την κατηγορία του
παρασάγκας μακριά απ' ότι κυκλοφορεί μέχρι 2500 ευρώ και σε πολύ
καλή τιμή θάλεγα ,και είναι το μόνο δίδρομο ηχείο νέας γενιάς που
καταφέρνει να αναπαράγει ρεαλιστικά με καλά μεταβατικά τις μεσαίες
συχνότητες που είναι το "μήλο της έριδος" όλων των ηχείων.
Η μόνη χρήση που απαιτεί υποστήριξη Sub είναι για μουσική club
όπου χρησιμοποιούνται Subsonic basses < 50 Hz καί όχι γιά φυσικά
όργανα που δεν κατεβαίνουν σε αυτές τις περιοχές.

Το ZX 5 έχει μετρηθεί εδώ στο εργαστήριο και απαιτεί τουλάχιστον
800 W στα 8 Ohm , οπότε 4 ηχεία προκειμένου να καλύψουν ένα
χώρο 300 ατόμων σαν ζευγάρια side arrays απαιτούν 4 Χ 800 w
και άν συνδεθούν 2 ανά κανάλι απαιτείται τελικός 2 Χ 1900 W στα 4 Οhm
ήτοι 2 X 3600 W στα 2 Ohm ,όπως κακώς αναγράφουν μόνο οι κατασκευαστές.
Εκεί παίζουν στο maximum αυτά τα ηχεία χωρίς παραμορφώσεις , οπότε
ο Q1212 δίνει προφανώς τα μισά !
Όσο αφορά τα χαρακτηριστικά που δίνει η εταιρεία 750 W στα 8 Ohm &
1800 στα 2 Ohm , ενώ έπρεπε νάναι 2800 W στα 2 Ohm δείχνει την ανεπαρκή
του τροφοδοσία να οδηγήσει 4 ηχεία και τον καθιστούν κατάλληλο μόνο γιά δύο.


Αυτά είναι τα ασαφή και μη γραμμικά αποτελέσματα των Switching ενισχυτών τάξης
Ε & Η που δεν έχουν αποθεματικά ισχύος και σίγουρα από αυτόν ποτέ δεν θα
πάρετε 4000 W κορυφές ισχύος που τουλάχιστον απαιτούνται !
Τέτοιους ενισχυτές να τους προτιμάτε μόνο στα αυτοενισχυόμενα ηχεία.

Επίσης μία σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι ένα ηχείο πολλαπλών δρόμων αλλάζει
την Ωμική του αντίσταση στις περιοχές συχνοτήτων διαχωρισμού του crossover
και το ηχείο γίνεται 6 Ohm , άρα απαιτείται ακόμα μεγαλύτερη ισχύς από τον
τελικό ενισχυτή , εξ ού και τα αναφερθέντα 1900 W !

Η σωστή λύση σε αυτή την επιλογή τετράδας είναι το αυτοενισχυόμενο
μοντέλο ΖΧA5 που παρέχει κορυφές πολύ μεγαλύτερες των 1000 W ανά ηχείο.

Ένα παράδειγμα να δώσω γιά τα δικά μου 4 δρομα ηχεία των 6.5 περίπου
Ohm που οδηγούνται με τελικό που παρέχει 1000 W στα 8 Ohm.

Επίσης να θυμάστε ότι τα ηχεία καίγονται πάντα από παραμόρφωση και
πολύ σπάνια από μεγάλη ισχύ και ο τελικός πρέπει να είναι πάντοτε
μεγαλύτερος από τα ηχεία και όχι το ανάποδο που "χαζά" επικρατεί.

Σαν τελευταίο θα σας δώσω ένα παράδειγμα ισχύος και ομικής σχέσης να
ξέρετε τι βλέπετε όταν διαβάζετε χαρακτηρηστικά :
Ένας τελικός πραγματικών 2X500 W στα 8 Ohm , περέχει 2 X 900 W στα 4 Ohm
και 2 X 1700 W στα 2 Ohm ,όταν βέβαια είναι σχεδιασμένο το τροφοδοτικό
του γιά υποστήριξη 2 Ohm
.
Date 29/03/2012 18:08
.
Αφού έχει USB ports to extreme δεν έχεις ανάγκη τίποτε άλλο.
Γράψε σε ένα USB stick το PCG σου και μετά απλά load !
Date 29/03/2012 15:28
.
Ναί Γεώργιε
Άν φανταστείς ότι την Συλλογή ήχου Extreme την μετέφερα μονομιάς στο
Studio τότε το ανάποδο είναι αναμφισβήτητο.

Το μόνο θέμα άν έχεις και PCM είναι ο τρόπος μεταφοράς αν δεν διαθέτεις CD
ή εξωτερικό σκληρό (σκάζιSmile.
.
Date 29/03/2012 02:31
quote
fivos77:
Eχουν και ενα μπουζουκι που πουλανε για το τυρος
και ακουγετε σαν λατερνα.
http://www.dynamix-audio.com/2011/08/dynamix-bouzouki/?lang=en

H πλάκα είναι ότι τα δείγματα είναι καλά τουλάχιστον το
τρέμολο και τα gliss down , μου φαίνεται μάλιστα ότι είναι
ηχοργαφημένα από το virtual bouzuki , σώμα ήχου δεν φαίνεται
και το αθλιο αποτέλεσμα είναι πρώτα από όλα γιατί δεν γνωρίζουν
το όργανο και δεύτερον γιατί αυτές οι δουλειές χρειάζονται ένα μπράτσο
γεμάτιο γαλόνια και ένα πέτο γεμάτο εύσημα !
Και οι άνθρωποι που σχεδίασαν το Virtual bouzouki έχουν πληθώρα απ'
όλα , και τα 20 layers να ηχογραφήσουν μπουζούκι δεν θα βγάλουν ούτε
αυτοί ούτε όποιος ερασιτέχνης προσπαθήσει !!!
.
Date 29/03/2012 01:51
.
Nα και ένα λαικό Hip-Hip να θυμηθούμε και τις καλές εποχές
που ντουμπλάραμε στο Στούντιο τα τύμπανα με Stylus RMX.
Ο λόγος γιά τα γνωστά "κουρκούλικα" σκυλομοντέρνα όταν είχε
ανθίσει το εμπορικό hip-hop , και μαίνονται μέχρι σήμερα .

Ο λόγος που εμπεριέχεται μόνο στην καινούργια Gold Edition Plus
είναι εκτός κάποιων εφφέ drumkit που έχει μόνο το 3Χ είναι και
τα καινούργια Brass section (νέο section clarino) που έχουν
άλλη συμπεριφορά από το ίδια όργανα σε σολο ρόλο.

Προσέξτε πώς τα section όργανα ακολουθούν τις αρμονικές συγκοπές
σαν να γράφτηκαν γιά το κάθε κομμάτι που παίζουμε !

Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή πράγματα είναι απλά τυχαία ...
.
Date 26/03/2012 16:44
.
Πρώτα πρέπει να διαπιστώσεις ποιό ρέζιστρο γρεζάρει , αφού άνοιξες το ακκορτεόν
και μετά θα παρατηρήσεις σε ποιά μεταλλική παλλέτα οδηγείται ο αεραγωγός ,
άν γίνεται κατά την εισπνοή ή εκπνοή (μέσα ή έξω παλλέταSmile και τότε θα
οδηγηθείς στην παλλέτα που δημιουργεί το πρόβλημα , νομίζω ότι αντικαθίσταται
ενημερώσου από την εταιρεία.
.
View Image resized (Original file: 750x317)
Thumb


Άν διαπιστώσεις την ανταλλακτική της ύπαρξη μπορείς να αποπειραθείς διόρθωσή της.
Αυτό μπορεί να γίνει με ελαφρής λίπανσης καθαριστικό να φύγουν αρχικά οι οξειδώσεις.
Επόμενο βήμα είναι η πολύ ελαφριά απόξεση περιμετρικά της παλλόμενης μεταλλικής
επιφάνειας (το κενό περίγραμμαSmile,με ατσάλινη λεπτή λεπίδα και πολύ προσοχή μην
μεταβάλλεις την γεωμετρική διεύθυνση της παλλέτας.
Συνήθως μετά αυτά τα εγχειρήματα αποκαθίσταται η παραμόρφωση ...

Καλή προσπάθεια !
.
Date 26/03/2012 16:02
.
Γειά Τζίμμυ με τις διαδικτυακές σου έρευνες ! βλέπω δουλεύεις
σιγά - σιγά το Pa3x ! χαιρετισμούς !

Έχει γίνει μόδα στις γειτονικές χώρες να μαζεύονται 2-3 πιτσιρικάδες πούχουν
στήσει ένα home-studio και από "μπίρι-μπίρι' με τα arranger ξαφνικά γίνονται
και γνώστες παραγωγοί γιατί μυρίστηκαν χρήμα με τα arranger.
Αξιοσημείωτο βέβαια ότι καλό βρεί για να παίρνετε ιδέες, αλλά επέτρεψέ μου να
σε πληροφορήσω ότι το Pa3X έχει πολύ καλύτερα Drumkits από τα VSTi που επέλεξαν
τα παιδιά για τα είδη Μουσικής αυτά που πραγματεύεται.
(στα καλά δεν μπορούν να σπάσουν το μονολιθικό αρχείο και τα σαμπλάρουν ...)

Μ' άλλα λόγια τα τύμπανα που χρειαζόμαστε είναι αυτά που έχουμε συνηθίσει στη
δισκογραφία μας, αλλά δεν είναι μόνο η μάρκα αλλά και η δυνατότητα να βγάλει
με χόρδισμα και χειρισμό τον ήχο που έχουμε συνήθισει στο άκουσμα.

Όσον αφορά το 70's rock style του pa3X που πολυδιαφημίστηκε σαν το top και
βάλανε και τα παλληκάρια στο Βίντεο ,που δεν είναι άλλο από Doobie Brothers
άκουσε στο παρακάτω video πώς πρέπει να ακούγεται με τα σωστά section
όργανα και ειδικά με τι Drumkit (υπάρχει από πέρισυ στις Συλλογές μουSmile.
.

.
Date 24/03/2012 22:52
.
Giorgio Keymani
To μυρίστηκε η "μούρη σου" !
'Οπως προανέφερα ,το Μπουζουκι RX DNC DTS dolby surround Smile απαίτησε την
μεγένθυνση , μετά είναι κάποιες Συμφωνικές Βιόλλες & Τσέλλα που έλλειπαν.
Αυτά πρός το παρόν !
.
 
1100982 UNIQUE VISITORS SINCE '23 JANUARY 2008'
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

 
tpl_foot_l
  MIDIPART.GR - DOWNLOADS AREA || FORUMS || ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ || FACEBOOK GROUP
  ©  2008-20 || All rights reserved
Template designed by MemHT.com
tpl_foot_r
 
MemHT Portal is a free software released under the GNU/GPL License by Miltenovik Manojlo
Loaded in: 5.00