Σωστή συνδεσμολογία

Θέματα που αφορούν το συγκεκριμένο όργανο
User avatar

Topic author
ethnik471
Newbie
Newbie
Posts: 21
Joined: Sun Feb 14, 2016 10:53 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Μιχάλης
Τοποθεσία (Location): Θράκη
Μουσικό όργανο / Music Instrument: KORG
Age: 25
Group: Registered users
Been thanked: 2 times
Gender: Male
Flag: Greece
Zodiac: Aries
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #1 by ethnik471 » Thu Mar 10, 2016 4:16 pm

Χαιρετώ όλα τα μέλη του φόρουμ.Έχοντας λίγο χρόνο έκατσα και διάβαζα διάφορα θέματα στο φόρουμ και έπεσα πάνω σε κάποια σχετικά με την σωστή συνδεσμολογία με αποτέλεσμα να προβληματιστώ αρκετά καθώς δεν σκαμπάζω και πολλά.Αν και έψαξα στο google και είδα και βιντεάκια στο youtube το μεγαλύτερο μου θέμα είναι η κατανόηση των καλωδίων TRS ! Δεν μπορώ να καταλάβω τί είναι, γιατί είναι καλύτερα και πως διαφέρουν με τα απλά 3.5mm καθώς και το πως χρησιμοποιούνται!

Το όργανο εγώ το έχω συνδεδεμένο απευθείας στα monitor ηχεία ως εξής:
Left Output στο αριστερό active monitor με απλό μονοφωνικό καρφί 3.5mm (καλώδιο instrument που κάνει και για κιθάρα)
Right Output στο δεξί active monitor επίσης με απλό μονοφωνικό καρφί 3.5mm (καλώδιο instrument που κάνει για κιθάρα)

και στο mic in μονοφωνικό καρφί 3.5mm και απο την άλλη XLR για να μπει κάτω απο το μικρόφωνο.

Υπάρχει κάποια λάθος συνδεσμολογία ως εδώ? Υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα αν αντικαταστήσω το κάθε καλώδιο ξεχωριστά με στερεοφωνικό ή TRS αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα?

Θα προτείνατε κάτι άλλο επιπλέον γενικότερα με την συνδεσμολογία με δεδομένο οτι δεν το κατέχω και πολύ το θέμα?


Ευχαριστώ εκ των προτέρων
0 x


Disable adblock

This site is supported by ads and donations.
If you see this text you are blocking our ads.
Please consider a Donation to support the site.


User avatar

musiccankill
User
User
Posts: 107
Joined: Mon Mar 23, 2015 1:46 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Theo Ntzias
Τοποθεσία (Location): Athens/Greece
Μουσικό όργανο / Music Instrument: Roland Fantom X6/Xr ,Korg Pa800 ,Korg Pa600Qt ,Korg Pa3x61
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Συζητήσεις με άλλους χρήστες για διάφορα όργανα και τεχνικά θέματα με αυτά
YouTube Channel: https://www.youtube.com/user/akisakisakisakis
x 1
x 11
Group: Registered users
Been thanked: 2 times
Gender: Male
Flag: Greece
Zodiac: Sagittarius
Status: Offline

Re: Σωστή συνδεσμολογία

Post #2 by musiccankill » Thu Mar 10, 2016 6:00 pm

Καλησπέρα!
TRS καλώδια είναι τα balanced καλώδια!
Αυτό που κερδίζεις είναι ότι δεν επηρεάζεται το σήμα από θόρυβο οπότε και δεν χρειάζεται να περάσει από DI σε μεγάλες αποστάσεις!
Τώρα απλά πρέπει να δεις αν το όργανο που έχεις το υποστηρίζει!
Μόνο το 3χ και το 2χ είμαι σίγουρος ότι υποστηρίζουν και όλα τα μικρότερα όχι!Για το 4χ δεν κόβω και το λαιμό μου αλλά λογικά το υποστηρίζει!
Οπότε αν έχεις ένα από τα 3 όργανα αυτά κοιτάς το επόμενο πράγμα..Αν η κονσόλα που το συνδέεις έχει balanced inputs!
Αν ισχύουν και τα 2 θα κερδίζεις όντως πιο καθαρό σήμα (σε μεγάλες αποστάσεις) οπότε αν θέλεις μπορείς να το κάνεις!Αλλιώς είτε το κάνεις είτε όχι δεν αλλάζει απολύτως τίποτα και υπάρχει και μικρή πιθανότητα ασυμβατότητας οπότε μπορεί να μην περνάει καν το σήμα..
0 x


User avatar

amas
Newbie
Newbie
Posts: 51
Joined: Sat Apr 14, 2012 7:12 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Δημήτρης
Τοποθεσία (Location): Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
Μουσικό όργανο / Music Instrument: αρμόνιο,midikeyboard
Μοντέλο οργάνου / Music Instrument Model: KORG PA900, M-Audio Oxugen 61,
Πώς μάθατε για το midipart / How did you find midipart site: απο το Internet
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Ενημέρωση πάνω σε θέματα μουσικής
x 1
x 1
Group: Registered users
Gender: None specified
Flag: Greece
Zodiac: Taurus
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #3 by amas » Wed Feb 15, 2017 8:40 pm

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά.
Αγόρασα δυο παθητικά DI Box για να συνδέσω τα καλώδια με τα καρφιά 1/4 UNBALLANCED (LEFT και RIGHT) του KORG PA900 στο INPUT του κάθε DI box.Το καλώδιο θα εχει 1/4 BALANCED TRS με FEMALE XLR στη μία άκρη.Τι θα βάλω όμως στην άλλη άκρη του BALANCED καλωδίου;Το XLR MALE (τοποθέτηση στην υποδοχή MIC) ή 1/4 (καρφί) για την τοποθέτησή του στο LINE. Εδω σημειωνω ότι εχω την Soundcraft Notepad 124 FX.Πριν τα δυο UNBALANCED καλώδια τα ειχα τοποθετήσει στην παραπάνω κονσολίτσα στη θεση 5-6 στο αντίστοιχο LEFT και RIGHT.Με λίγα λόγια το κάθε BALANCED καλώδιο που θα μπεί; Στην XRL (female) θέση του MIC. Στην απο κάτω θέση LINE;Στις θέσεις που ήταν και πρώτα;5-6 L-R;Ποιο ειναι προτιμοτερο;τι ''επιπτώσεις'' θα εχει;Ειμαι εντελώς ερασιτέχνης στις συνδεσμολογίες και στις κονσόλες και συγχωρέστε μου τυχόν αδόκιμες εκφράσεις που χρησιμοποιώ στη προσπάθειά μου να περιγράψω το πρόβλημα.
0 x

User avatar

Fivos77
Good user
Good user
Posts: 345
Joined: Sat Apr 14, 2012 7:55 pm
Reputation: 0
Όνομα / Name: Marios
Τοποθεσία (Location): BRAZIL
Μουσικό όργανο / Music Instrument: Πληκτρα
Μοντέλο οργάνου / Music Instrument Model: ΚΟRG PA4X- NOVATION MKII KORG PA900 KORG PA80
ROLAND D50 KORG TRITON EXTREME61 YAMAHA A1000
KORG M1
Πώς μάθατε για το midipart / How did you find midipart site: Απο search
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Να γνωρίσω συναδέρφους
x 15
x 1
Group: Registered users
Gender: None specified
Flag: Brazil
Zodiac: Capricorn
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #4 by Fivos77 » Fri Feb 17, 2017 11:48 am

amas wrote:Source of the post Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά.
Αγόρασα δυο παθητικά DI Box για να συνδέσω τα καλώδια με τα καρφιά 1/4 UNBALLANCED (LEFT και RIGHT) του KORG PA900 στο INPUT του κάθε DI box.Το καλώδιο θα εχει 1/4 BALANCED TRS με FEMALE XLR στη μία άκρη.Τι θα βάλω όμως στην άλλη άκρη του BALANCED καλωδίου;Το XLR MALE (τοποθέτηση στην υποδοχή MIC) ή 1/4 (καρφί) για την τοποθέτησή του στο LINE. Εδω σημειωνω ότι εχω την Soundcraft Notepad 124 FX.Πριν τα δυο UNBALANCED καλώδια τα ειχα τοποθετήσει στην παραπάνω κονσολίτσα στη θεση 5-6 στο αντίστοιχο LEFT και RIGHT.Με λίγα λόγια το κάθε BALANCED καλώδιο που θα μπεί; Στην XRL (female) θέση του MIC. Στην απο κάτω θέση LINE;Στις θέσεις που ήταν και πρώτα;5-6 L-R;Ποιο ειναι προτιμοτερο;τι ''επιπτώσεις'' θα εχει;Ειμαι εντελώς ερασιτέχνης στις συνδεσμολογίες και στις κονσόλες και συγχωρέστε μου τυχόν αδόκιμες εκφράσεις που χρησιμοποιώ στη προσπάθειά μου να περιγράψω το πρόβλημα.


Βάλε ενα ρυθμό με χαμιλη ένταση να παίζει στο pa900 και μη φοβάσαι άνοιξε την soundcraft και δοκίμαζε τα ποντεσιομετρα αριστερά-δεξιά.
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΡΦΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΛΗΣΤΗ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ.
Γιατί μετά θα ψάχνεις ηλεκτρονικό.... :drinking:
0 x

Disable adblock

This site is supported by ads and donations.
If you see this text you are blocking our ads.
Please consider a Donation to support the site.


User avatar

Sokratis1974 Admin
Administrator
Administrator
Posts: 1202
Joined: Fri Apr 13, 2012 8:56 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Σωκράτης
Τοποθεσία (Location): Ηράκλειο Κρήτης
Μουσικό όργανο / Music Instrument: KEYBOARDS
Μοντέλο οργάνου / Music Instrument Model: Ketron Audya, SD-1, Korg Pa3x, microARRANGER, Roland XV-5080, V-Synth, Fantom G-6, D-50, SH-201, Dave Smith Evolver, Novation KS-4
Πώς μάθατε για το midipart / How did you find midipart site: Google
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Ανθρώπους με ίδιο ενδιαφέρον
Location: Ηράκλειο
x 10
x 37
Group: Administrators
Has thanked: 79 times
Been thanked: 6 times
Gender: Male
Flag: Greece
Zodiac: Aquarius
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #5 by Sokratis1974 Admin » Sat Feb 18, 2017 10:17 am

amas wrote:Source of the post Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά.
Αγόρασα δυο παθητικά DI Box για να συνδέσω τα καλώδια με τα καρφιά 1/4 UNBALLANCED (LEFT και RIGHT) του KORG PA900 στο INPUT του κάθε DI box.Το καλώδιο θα εχει 1/4 BALANCED TRS με FEMALE XLR στη μία άκρη.Τι θα βάλω όμως στην άλλη άκρη του BALANCED καλωδίου;Το XLR MALE (τοποθέτηση στην υποδοχή MIC) ή 1/4 (καρφί) για την τοποθέτησή του στο LINE. Εδω σημειωνω ότι εχω την Soundcraft Notepad 124 FX.Πριν τα δυο UNBALANCED καλώδια τα ειχα τοποθετήσει στην παραπάνω κονσολίτσα στη θεση 5-6 στο αντίστοιχο LEFT και RIGHT.Με λίγα λόγια το κάθε BALANCED καλώδιο που θα μπεί; Στην XRL (female) θέση του MIC. Στην απο κάτω θέση LINE;Στις θέσεις που ήταν και πρώτα;5-6 L-R;Ποιο ειναι προτιμοτερο;τι ''επιπτώσεις'' θα εχει;Ειμαι εντελώς ερασιτέχνης στις συνδεσμολογίες και στις κονσόλες και συγχωρέστε μου τυχόν αδόκιμες εκφράσεις που χρησιμοποιώ στη προσπάθειά μου να περιγράψω το πρόβλημα.

Αγαπητε Δημητρη... Εγραψες αυτη την ερωτηση τον καιρο που και εγω ετοιμάζω ενα αρθρο σχετικα με την συνδεσμολογια των Keyboards, και κατα την εμπερια μου (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΧΡΗΣΗ D.I Box) το οποιο θα δημοσιευσω στη σελιδα http://www.sokratisstyles.com/423919489 μου σε λιγες μερες, στο οποιο θα εξηγω για ποιο λογο ειναι απαραιτητη η χρηση σε DI στα Live μας..
Στην ερωτηση σου τωρα...

1) Δεν χρειαζεσαι Balanced TRS καρφια οταν το οργανο δεν εχει Balanced εξοδους, και γενικως οταν συνδεουμε DI δεν χρειαζομαστε Balanced TRS 1,4 καλωδια..
Οποτε αρχικα χρειαζεσαι δύο απλά καρφιά στην μια μερια τα οποία θα συνδεθούν από τις Out, L-R του οργάνου στα Input των Di και δυο XLR (cannon) θηλυκά από τα Out του Di με δύο αρσενικά XLR μικροφώνου τα οποία θα συνδεθούν σε δυο κανάλια μικροφώνου στην κονσόλα.

2) Το XLR θα συνδεθει στην κανονικη θεση του μικροφωνου, οπου εκει ειναι που θα εχεις ολα τα οφελη που σου προσφερει ενα D.i Box, οπου θα σου παρεχει σαφως καθαροτερο, και δυνατοτερο σημα, λογω του γεγονοτος οτι θα μετατραπει απο line σε mic, απαλαγμενο απο θορυβους και αλλα (μη συμπαθη) φαινομενα συνδεσμολογιας, λογω των δυνατοτητων που προσφερουν τα DI ως προς αυτη την κατευθυνση....
Φυσικα οσο καλυτερο ειναι το DI Box τοσο οι διαφορες που θα ακους θα ειναι πολυ καλυτερες, αλλα εστω και δυο φτηνα DI θα προσφερουν πολυ καλυτερο σημα απο αυτο της απλης συνδεσης με απλά καλωδια TS (καρφια)....
Και αυτο θα συμβει διοτι, αφου το σημα μας μετατραπει απο απλο Line σε Mic, θα μπορουμε να εκμεταλευτουμε την δυναμη που μας δινει ο προενυσχητης της κονσολας (μεσω του Gain), οπου θα εχουμε πολυ καλυτερη ποιοτητα και διαφανεια στο σημα μας...

3) ΧΡΗΣΗ:
Α) Θα βαλεις τα δυο TS καλωδια (ΠΡΟΣΟΧΗ--απλα καρφια--), στις εξοδους του οργανου, προς τα Di και κατοπιν τα δυο XLR σε δυο θεσεις μικροφωνου της κονσολας...
Β) Θα γυρισεις τερμα δεξια το ενα καναλι Pan, και τερμα αριστερα το αλλο Pan καναλι (L-R), ετσι ωστε να παιζει Stereo, και θα κανεις ακριβως τις ιδιες (επιθυμητες ρυθμισεις EQ) και στα δυο καναλια ..
Γ) Θα ρυθμισεις τα Master της κοσνολας ΠΑΝΤΑ στο 0db ωστε η κονσολα να αποδιδει στο μεγιστο φυσιολογικο της..
Δ) Θα βαλεις ενα ρυθμο να παιζει αφου δωσεις μια ενταση στο οργανο περιπου στη μεση ωστε να εχεις περιθωριο να δωσεις απο την κονσολα διοτι αυτο ειναι το ζητουμενο σε αυτη την υποθεση..
Ε) Θα ανοιξεις τα δυο Fader (ποτενσιομετρα) των εισοδων Mic του οργανου και θα τα βαλεις σε μια ανεκτη ενταση..
Κατοπιν θα αρχισεις να ανοιγεις τα Gain κατι παραπανω απο τη μεση ισως και λιγο παραπανω μεχρι να ακουσεις να αποδιδει σωστα χωρις παραμορφωση... Ειναι σημαντικο να βρεις την ισσοροπια του Gain και Fader ωστε να σου αποδιδει σωστα ολα τα db που θα χρειαστεις, ο προενυχητης μικροφωνου της κονσολας, και απο εκει και περα θα (παιζεις) μονο με τα Fader ωστε να ρυθμιζεις την ενταση..
Ειναι καλυτερο να χαμηλωσεις Fader, και να δωσεις Gain παρα το αντιθετο, φυσικα μεχρι εκει που ακους το οργανο να (σκαει) χωρις να φτανεις στα ορια της παραμορφωσης...
Ολες οι κονσολες σήμερα εχουν αρκετα μεγαλη δυναμη, στους προενυσχητες μικροφωνων ωστε να σου δωσουν μεγαλο ευρος χωρις παραμορφωση....
Βέβαια ίσως χρειαστεί λίγο πειραματισμό ανάλογα με την κονσόλα ώστε να βρούμε την κατάλληλη ρύθμιση.

Τελος θα πρεπει να ξεκαθαρισω κατι και να το τονισω ξανα:
Το ζητουμενο στην περιπτωση μας, ειναι το σημα μας να μετατραπει απο απλο Line σε Mic, ετσι ωστε να εκμεταλευτουμε πληρως την δυνατοτητα του καλου σηματος που προσφερεται ακριβως οπως θα ηταν σε ενα μικροφωνο...
Ακομα και Balance συνδεση αν επιλεξουμε (οταν το υποστηριζει το οργανο), το σημα μας παραμενει Line, και αυτο ειναι το ουσιωδες...
Ναι μεν θα εχουμε ενα σημα, που στην περιπτωση μακρινών καλωδιων, δεν θα εχουμε θορυβο, ομως "μεχρι εκει"... Τιποτε λιγοτερο, τιποτε περισσοτερο....


Επισης μην ξεχναμε οτι υπαρχουν και τα Stereo D.I, και ενα απο αυτα τα οποια στην κυριολεξια εχω λατρεψει ειναι αυτο εδω Radial ProD2το οποιο ειναι ειδικα σχεδιασμενο για Keyboards, (τυχαιο;;) απο την κορυφαια κατασκευαστρια εταιρια Radial... Δεν ειναι τυχαιο αλλοστε οτι ο μεγιστος των μεγιστων Alan Parsons σε ολα τα Live του χρησιμοποιει το εν λογω D.I για τα Keyboards....
Αυτα για την ωρα..... Περισσοτερα απο μενα σε αυτο το θεμα, σε λιγες μερες απο το Site μου...
:drinking:
http://www.sokratisstyles.com/423919489 μου σε λιγες μερες, στο οποιο θα εξηγω για ποιο λογο ειναι απαραιτητη η χρηση σε DI στα Live μας..
Στην ερωτηση σου τωρα...

1) Δεν χρειαζεσαι Balanced TRS καρφια οταν το οργανο δεν εχει Balanced εξοδους, και γενικως οταν συνδεουμε DI δεν χρειαζομαστε Balanced TRS 1,4 καλωδια..
Οποτε αρχικα χρειαζεσαι δύο απλά καρφιά στην μια μερια τα οποία θα συνδεθούν από τις Out, L-R του οργάνου στα Input των Di και δυο XLR (cannon) θηλυκά από τα Out του Di με δύο αρσενικά XLR μικροφώνου τα οποία θα συνδεθούν σε δυο κανάλια μικροφώνου στην κονσόλα.

2) Το XLR θα συνδεθει στην κανονικη θεση του μικροφωνου, οπου εκει ειναι που θα εχεις ολα τα οφελη που σου προσφερει ενα D.i Box, οπου θα σου παρεχει σαφως καθαροτερο, και δυνατοτερο σημα, λογω του γεγονοτος οτι θα μετατραπει απο line σε mic, απαλαγμενο απο θορυβους και αλλα (μη συμπαθη) φαινομενα συνδεσμολογιας, λογω των δυνατοτητων που προσφερουν τα DI ως προς αυτη την κατευθυνση....
Φυσικα οσο καλυτερο ειναι το DI Box τοσο οι διαφορες που θα ακους θα ειναι πολυ καλυτερες, αλλα εστω και δυο φτηνα DI θα προσφερουν πολυ καλυτερο σημα απο αυτο της απλης συνδεσης με απλά καλωδια TS (καρφια)....
Και αυτο θα συμβει διοτι, αφου το σημα μας μετατραπει απο απλο Line σε Mic, θα μπορουμε να εκμεταλευτουμε την δυναμη που μας δινει ο προενυσχητης της κονσολας (μεσω του Gain), οπου θα εχουμε πολυ καλυτερη ποιοτητα και διαφανεια στο σημα μας...

3) ΧΡΗΣΗ:
Α) Θα βαλεις τα δυο TS καλωδια (ΠΡΟΣΟΧΗ--απλα καρφια--), στις εξοδους του οργανου, προς τα Di και κατοπιν τα δυο XLR σε δυο θεσεις μικροφωνου της κονσολας...
Β) Θα γυρισεις τερμα δεξια το ενα καναλι Pan, και τερμα αριστερα το αλλο Pan καναλι (L-R), ετσι ωστε να παιζει Stereo, και θα κανεις ακριβως τις ιδιες (επιθυμητες ρυθμισεις EQ) και στα δυο καναλια ..
Γ) Θα ρυθμισεις τα Master της κοσνολας ΠΑΝΤΑ στο 0db ωστε η κονσολα να αποδιδει στο μεγιστο φυσιολογικο της..
Δ) Θα βαλεις ενα ρυθμο να παιζει αφου δωσεις μια ενταση στο οργανο περιπου στη μεση ωστε να εχεις περιθωριο να δωσεις απο την κονσολα διοτι αυτο ειναι το ζητουμενο σε αυτη την υποθεση..
Ε) Θα ανοιξεις τα δυο Fader (ποτενσιομετρα) των εισοδων Mic του οργανου και θα τα βαλεις σε μια ανεκτη ενταση..
Κατοπιν θα αρχισεις να ανοιγεις τα Gain κατι παραπανω απο τη μεση ισως και λιγο παραπανω μεχρι να ακουσεις να αποδιδει σωστα χωρις παραμορφωση... Ειναι σημαντικο να βρεις την ισσοροπια του Gain και Fader ωστε να σου αποδιδει σωστα ολα τα db που θα χρειαστεις, ο προενυχητης μικροφωνου της κονσολας, και απο εκει και περα θα (παιζεις) μονο με τα Fader ωστε να ρυθμιζεις την ενταση..
Ειναι καλυτερο να χαμηλωσεις Fader, και να δωσεις Gain παρα το αντιθετο, φυσικα μεχρι εκει που ακους το οργανο να (σκαει) χωρις να φτανεις στα ορια της παραμορφωσης...
Ολες οι κονσολες σήμερα εχουν αρκετα μεγαλη δυναμη, στους προενυσχητες μικροφωνων ωστε να σου δωσουν μεγαλο ευρος χωρις παραμορφωση....
Βέβαια ίσως χρειαστεί λίγο πειραματισμό ανάλογα με την κονσόλα ώστε να βρούμε την κατάλληλη ρύθμιση.

Τελος θα πρεπει να ξεκαθαρισω κατι και να το τονισω ξανα:
Το ζητουμενο στην περιπτωση μας, ειναι το σημα μας να μετατραπει απο απλο Line σε Mic, ετσι ωστε να εκμεταλευτουμε πληρως την δυνατοτητα του καλου σηματος που προσφερεται ακριβως οπως θα ηταν σε ενα μικροφωνο...
Ακομα και Balance συνδεση αν επιλεξουμε (οταν το υποστηριζει το οργανο), το σημα μας παραμενει Line, και αυτο ειναι το ουσιωδες...
Ναι μεν θα εχουμε ενα σημα, που στην περιπτωση μακρινών καλωδιων, δεν θα εχουμε θορυβο, ομως "μεχρι εκει"... Τιποτε λιγοτερο, τιποτε περισσοτερο....


Επισης μην ξεχναμε οτι υπαρχουν και τα Stereo D.I, και ενα απο αυτα τα οποια στην κυριολεξια εχω λατρεψει ειναι αυτο εδω Radial ProD2το οποιο ειναι ειδικα σχεδιασμενο για Keyboards, (τυχαιο;;) απο την κορυφαια κατασκευαστρια εταιρια Radial... Δεν ειναι τυχαιο αλλοστε οτι ο μεγιστος των μεγιστων Alan Parsons σε ολα τα Live του χρησιμοποιει το εν λογω D.I για τα Keyboards....
Αυτα για την ωρα..... Περισσοτερα απο μενα σε αυτο το θεμα, σε λιγες μερες απο το Site μου...
:drinking:
-->
1 x

User avatar

Antonis_maestros
Power user
Power user
Posts: 519
Joined: Thu Apr 19, 2012 1:30 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Aντώνης
Τοποθεσία (Location): Πρωτεύουσα
Επάγγελμα / Occupation: Ενορχηστρωτής / Μουσικός Παραγωγός - Sound Developer - PhD in Electronics Engineering/R&D
Μουσικό όργανο / Music Instrument: Πιάνο - Synthesizers - Midi Εφαρμογές
Μοντέλο οργάνου / Music Instrument Model: Korg KronosX - Pa4X 76 - Yamaha Montage 7 - Pa3X 76 - Roland XV88 - All Yamaha DX series - Emu3 - Emax II HD - OB V8
Πώς μάθατε για το midipart / How did you find midipart site: Google
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Απόψεις απλών χρηστών , παροχή Μουσικής & τεχνικής υποστήριξης
Facebook Profile: http://www.facebook.com/antony.sharmman
https://myspace.com/sharmman
YouTube Channel: https://www.youtube.com/channel/UC8I7vy ... /playlists
x 30
Group: Registered users
Been thanked: 15 times
Gender: Male
Flag: Greece
Zodiac: Aries
Contact:
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #6 by Antonis_maestros » Sun Feb 19, 2017 2:35 am

Σωκράτη θάθελα να σου δώσω λίγο "τα φώτα" μου σε αυτό το θέμα μιάς και θα αρθρογραφήσεις και θάθελα νάχεις μιά πιό εμπεριστατωμένη άποψη σε αυτό το θέμα που δυστυχώς οι περισσότεροι γνωρίζουν λάθος (ειδικά οι ηχολήπτες) , λόγω έλλειψης θεωρητικής παιδείας βασιζόμενοι απλά σε πρακτικές παρατηρήσεις και σε διαδυκτιακές μωρολογίες "ειδικών".
Λοιπόν αναφέρω μερικά θεμελιώδη πράγματα επί αυτού του θέματος :

1) Το σημαντικότερο τμήμα μιάς μονάδας ήχου είναι ο ενισχυτής ο οποίος ενισχύει το πλάτος και όχι το ρεύμα ενός ακουστικού σήματος ... παράδειγμα ο προενισχυτής/κανάλι κονσόλας έχει συντελεστή ενίσχυσης πλάτους 10.000 καί ο τελικός το πολύ 100 , άρα ποτέ δεν μάς νοιάζει ιδιαίτερα η ποιότητα του τελικού αλλά του προενισχυτή ο οποίος άν εισάγει αρμονική παραμόρφωση αυτή θά πολλαπλασιαστεί Χ 10.000 φορές.

2) Σέ κάθε έξοδο Μουσικού οργάνου ηλεκτρονικού ή μαγνήτες/μικρόφωνα υπάρχει πάντα ένα κατώφλιο θορύβου μαζί με το ηχητικό σήμα το οποίο ενισχύεται όσο μεγαλύτερο είναι το gain της προενίσχυσης , άρα πάντα προτιμάμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πλάτος σήματος εξόδου της πηγής ώστε να ενισχύσουμε όσο το δυνατόν λιγώτερο αυτό το noise floor , τουτέστιν προτιμάμε διά ροπάλου Line out low-Z (balanced) παρά να υποβιβάσουμε ένα σήμα εξόδου 100 φορές και μετά να το πολλαπλασιάσουμε Χ 10.000 προσθέτοντας τον ήδη υπάρχον θόρυβο και μάλιστα μετακινώντας ελαφρά τον άξονα φάσης λόγω της μετατροπείας υποβίβασης και αλλαγής αντιστάσεως.

4) Η είσοδος MIC είναι η χειρότερη είσοδος πολύ υψηλής απολαβής που θα ενισχύσει στο maximum το noise floor , η σχεδίασή της κανονικά πρέπει νά γίνεται μέσα και επάνω στην πηγή χωρίς καλωδιακή μεταφορά και χρησιμοποιείται μόνο στην περίπτωση μικροφώνων και μαγνητών εγχόρδων που δεν έχουν εκ κατασκευής εσωτερική προενίσχυση.
Ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις είναι νά χρησιμποιήσεις αυτήν την είσοδο γιά keyboards/effect racks !

3) Η balanced έξοδος/είσοδος που άν είναι από τον κατασκευαστή του οργάνου εσωτερικά ανεπιφύλακτα προτείνω , στην ουσία λόγω της συμμετρίας της , αλληλοαναιρεί και καταστέλλει μόνο οιανδήποτε εξωτερική παρεμβολή όπως μαγνητικά πεδία , φωράσεις ραδιοσυχνοτήτων & Switching και τις περισσότερες φορές και το hum 50Hz του δικτύου , αλλά ποτέ συχνότητες ή θορύβους (αρμονικές συχνότητες του χρονισμού ενός κακού DAC) που υπάρχουν ήδη στην έξοδο της πηγής ήχου , ότι αντίθετο νομίζετε , τότε είναι αλλού η πηγή των προβλημάτων σας ...

4) Το γνωστό μας τώρα DI box , στην πραγματικότητα είναι ένας μετατροπέας (και η μετατροπή είναι πάντα χειρότερη του πρωτότυπου σήματος) που χρησιμοποιεί επί το πλείστον μετασχηματιστή πυρήνα κόκκων σιδήρου με απόκριση εκ των πραγμάτων και άνω των 50 Kz αλλά τα πράγματα γίνονται "στενάχωρα" στην χαμηλή περιοχή που άν τον υπολογίσετε θεωρητικά όσοι έχετε γνώσεις ανωτέρας Φυσικής θα παρατηρήσετε ότι το μέγεθος και η περιέλιξή του δεν λειτουργεί στους 20 κύκλους όπως ισχυρίζονται κατασκευαστές που πιστεύουν ότι ανακάλυψαν τον τροχό , αλλά απλά τα ενεργητικά DI υπερτονίζουν την χαμηλή περιοχή με επιπλέον φιλτραρισμένη προενίσχυση και "ότι & όπως περάσει" με σοβαρές αρμονικές παραμορφώσεις που οι αφελείς πιστεύουν ότι "γλυκαίνει" τον ήχο ... απλά μύθος των "λαμπάκηδων" !

Οπότε ο υποψιασμένος χρήστης ζητά πάντα DI box ενεργό χωρίς μετασχηματιστή αλλά με προσαρμογέα OPAs πού έχουν και οι TRS έξοδοι των Pa3/4X , που σε αυτήν την περίπτωση των TRS εξόδων είναι τελείως κουτό να χρησιμοποιήσεις οιονδήποτε DI box !
Επίσης η δράση ενός καλού DI box ξεκινά από το σημείο ένωσης επάνω του και όχι από την έξοδο του οργάνου , οπότε άν χρησιμοποιήσετε 3μετρα καλώδια που πηγαίνουν στo DI box , από άποψη εξωτερικού θορύβου είναι σαν να τα συνδέετε κατευθείαν στην κονσόλα σας ...

Όλα τα πορίσματα είναι θεμελιωμένα με Φυσικο-μαθηματική ανάλυση , πείρα και σοβαρό εργαστηριακό εξοπλισμό εδώ και πολλά χρόνια και πιστεύω να βοήθησα όσους αναζητούν κάποιες αλήθειες ...

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
1 x

User avatar

Sokratis1974 Admin
Administrator
Administrator
Posts: 1202
Joined: Fri Apr 13, 2012 8:56 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Σωκράτης
Τοποθεσία (Location): Ηράκλειο Κρήτης
Μουσικό όργανο / Music Instrument: KEYBOARDS
Μοντέλο οργάνου / Music Instrument Model: Ketron Audya, SD-1, Korg Pa3x, microARRANGER, Roland XV-5080, V-Synth, Fantom G-6, D-50, SH-201, Dave Smith Evolver, Novation KS-4
Πώς μάθατε για το midipart / How did you find midipart site: Google
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Ανθρώπους με ίδιο ενδιαφέρον
Location: Ηράκλειο
x 10
x 37
Group: Administrators
Has thanked: 79 times
Been thanked: 6 times
Gender: Male
Flag: Greece
Zodiac: Aquarius
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #7 by Sokratis1974 Admin » Sun Feb 19, 2017 10:53 am

Αγαπητέ Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ, για την ποιο (επιστημονική άποψη), που για να λέω την αλήθεια εγώ αυτή δεν την γνωρίζω....
Εντούτοις... Προσωπικά συνεχίζω να έχω άλλη άποψη σε αρκετά από αυτά που είπες...
Η αλήθεια είναι ότι με ένα Klark Teknik DN200 Active Stereo D.I που χρησιμοποιούσα για αρκετό καιρό, ο ήχος μου είχε την τάση να είναι ποιο (επιθετικός), αν και μπορώ να πω ότι μου άρεσε....
Τη στιγμή λοιπόν που έβαλα το Radial ProD2, Passive Stereo D.I, στην κυριολεξία ο ήχος ήρθε στα πραγματικά του δεδομένα....
Θέλω λοιπόν να πω, (και χωρίς βεβαίως να έχω ουδεμία πρόθεση να σε αμφισβητήσω, διότι πάντα σεβόμουν, και συνεχίζω να σέβομαι την άποψη σου που τόσο, και τόσες φορές μας έχει βοηθήσει όλους μας), ότι πέρα από το γεγονός ότι κατέληξα σε αυτή την άποψη καθαρά από την εμπειρία μου και εμπιστεύτηκα τα αυτιά μου και μόνο, για αρκετό καιρό έψαχνα γνώμες ηχοληπτών (παγκοσμίως), προκειμένου να δω μήπως είναι ανορθόδοξη η μέθοδος αυτή....
Και ήθελα να σιγουρευτώ (πριν προτείνω κάτι στον έξω κόσμο, αν και δουλεύω αρκετά χρόνια με τη μέθοδο αυτή), να μην είναι μόνο "η εμπειρία των αυτιών μου", έτσι ώστε, σε περίπτωση που κάνω κάτι λάθος, ας το κάνω τουλάχιστον μόνος μου και να μην πάρω τσάμπα άλλους στο λαιμό μου...
Και η αλήθεια είναι ότι τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, δεν είναι και η καλύτερη εποχή, για πειράματα και κυρίως για (οικονομικά πειράματα)...
Έτσι για αρκετά μεγάλο διάστημα, έψαχνα είτε σε γνωστά μουσικά περιοδικά (Sound On Sound σχετικό άρθρο, Keyboards Magazine και πολλά άλλα τα οποία έχω κρατήσει), είτε πολλές γνώμες από ηχολήπτες, (ώστε να πάρω μια γενική τάση), είτε ακόμα από κορυφαίους Μουσικούς/παραγωγούς/συνθέτες (όπως ο Alan Parsons που ανέφερα, ή ο Chick Corea), συν ότι (ενόχλησα τηλεφωνικώς έμπειρους ηχολήπτες) οι οποίοι μάλιστα κάποιοι από αυτοί, έχουν συνεργαστεί ή συνεργάζονται (και μιλάμε κυρίως για Live) με σοβαρά ονόματα (για τους οποίους δεν έχω αυτή τη στιγμή άδεια να πω το όνομα τους), πάντα κατέληγα στην ίδια άποψη....
Εγώ λοιπόν προτείνω αυτό το πράγμα... Αυτό έδειξε η εμπειρία μου, και προσωπικά αυτό συνεχίζω να κάνω...
Δεν έχει κανείς μετά από αυτά που θα γράψω, και θα αναλύσω την σκέψη μου το να το δοκιμάσει, πριν βεβαίως σκεφτεί καλά (και πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε αγορά), διότι όπως είπα δεν είναι και ο καλύτερος καιρός για "πειράματα"...
Προσωπικά λοιπόν, συνεχίζω να την πιστεύω σεβόμενος βεβαίως πάντα οτιδήποτε, και οποιαδήποτε άλλη άποψη και πόσο μάλλον όταν αυτή η άποψη προέρχεται από ένα άτομο όπως εσένα αγαπητέ Αντώνη, που τόσο έχουμε βοηθηθεί όλοι μας, και τόσα πολλά έχουμε μάθει από εσένα......
Βεβαίως αφού υπάρχει και η δική σου άποψη και ανάλυση, ο καθένας μπορεί να κρίνει τι είναι γι'αυτόν καλύτερο...
Από τη μεριά μου, δίνω πάντα συμβουλές μέσα από την εμπειρία μου, και από τις λίγες γνώσεις που διαθέτω...
Αυτό όμως δεν παύει και την αναζήτηση προς το καλύτερο, και όσο ο καλός θεός μου δίνει αναπνοή, θα έχω διάθεση για μάθηση...
Είναι το μόνο μέσο μου για να γίνομαι καλύτερος σαν άνθρωπος, και συνεπώς ακόμα καλύτερος σαν επαγγελματίας....
:) :)
0 x

User avatar

Antonis_maestros
Power user
Power user
Posts: 519
Joined: Thu Apr 19, 2012 1:30 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Aντώνης
Τοποθεσία (Location): Πρωτεύουσα
Επάγγελμα / Occupation: Ενορχηστρωτής / Μουσικός Παραγωγός - Sound Developer - PhD in Electronics Engineering/R&D
Μουσικό όργανο / Music Instrument: Πιάνο - Synthesizers - Midi Εφαρμογές
Μοντέλο οργάνου / Music Instrument Model: Korg KronosX - Pa4X 76 - Yamaha Montage 7 - Pa3X 76 - Roland XV88 - All Yamaha DX series - Emu3 - Emax II HD - OB V8
Πώς μάθατε για το midipart / How did you find midipart site: Google
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Απόψεις απλών χρηστών , παροχή Μουσικής & τεχνικής υποστήριξης
Facebook Profile: http://www.facebook.com/antony.sharmman
https://myspace.com/sharmman
YouTube Channel: https://www.youtube.com/channel/UC8I7vy ... /playlists
x 30
Group: Registered users
Been thanked: 15 times
Gender: Male
Flag: Greece
Zodiac: Aries
Contact:
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #8 by Antonis_maestros » Sun Feb 19, 2017 1:46 pm

Σωκράτη , η καλή μου πρόθεσή είναι να βοηθήσω θεωρητικά σε πράγματα που γνωρίζω σε βάθος πολλά χρόνια και να
τοποθετήσω σωστά την διάταξη κάποιων πραγμάτων.
Υπάρχει όμως μία ειδοποιός διαφορά σε αυτά που γράφω και δεν έχουν να κάνουν με το τί μας αρέσει αλλά ποιός τρόπος
μεταφοράς σήματος είναι lossless (αναλλοίωτος) δηλ. πως το σήμα εξόδου μίας ηχητικής πηγής θα παραμείνει όσο το δυνατόν
το ίδιο κατά 98-99% μέχρι την αναπαραγωγή του αφού 100% δεν γίνεται ποτέ γιατί πάντα υπάρχουν απώλειες και στρεβλώσεις
φάσεως και αρμονικών συχνοτήτων.
Άλλο πράγμα είναι λοιπόν το ότι παρεμβάλλω ένα DI box , λαμπάτο προενισχυτή/buffer ή άλλαξα κονσόλα και ο ήχος άρχισε να
μου αρέσει την στιγμή που λειτουργεί το εμπειρικό και μόνο ψυχοακουστικό φαινόμενο καί άλλο ποιός είναι πραγματικά ο
αυθεντικός ήχος που παράγει η πηγή μου είτε αυτό είναι Keyboard ή κιθάρα ή CD player .

Ο κιθαρίστας για παράδειγμα θα παρεμβάλει ένα λαμπάτο προενισχυτή στην έξοδο του οργάνου του που σίγουρα θα του αρέσει
το αποτέλεσμα αφου καθυστερεί το slow rate (ατάκα του ήχου) ,δημιουργεί και ενισχύει αρμονικές συχνότητες που η κιθάρα του
δεν έχει και κάνει έμμεσα πιό "πλούσιο" και "θερμό" τον ήχο του ,θεωρητικά όμως το αποτέλεσμα είναι καθαρά αρμονική
παραμόρφωση και στρέβλωση της φάσης του πραγματικού ήχου της κιθάρας και οφείλεται στο 100% στην ύπαρξη μετασχηματιστή
που έχει καταργηθεί εδώ και πολλές δεκαετίες από τα high-end συστήματα ήχου γιά τον παραπάνω λόγο !

Σαν μηχανικός ήχου λοιπόν απαιτώ το ηχητικό αποτέλεσμα νά είναι απόλυτα το ίδιο και απογυμνωμένο από τυχόν αρμονικές
"ωραιοποιήσεις" και να προσπαθήσω να βελτιώσω αποκλειστικά από την πηγή ήχου το ηχητικό αποτέλεσμα εξόδου ώστε να
ταιριάξει στις απαιτήσεις μου.
Συνεπώς αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι δεν υπάρχει υποκειμενική ή αντικειμενική άποψη περί του ηχητικού αποτελέσματος
μεταφοράς/διάδωσης του ήχου αλλά απλά "μετρημένο" εργαστηριακά γεγονός στο τι παραμορφώνει και τί όχι τον πραγματικό ήχο
της πηγής μέχρι την αναπαραγωγή της που τελικά στο 90% έγκεινται και μόνο στην ποιότητα και δρόμους των ηχείων !

Ελπίζω να βοήθησα ...
0 x

User avatar

Sokratis1974 Admin
Administrator
Administrator
Posts: 1202
Joined: Fri Apr 13, 2012 8:56 am
Reputation: 0
Όνομα / Name: Σωκράτης
Τοποθεσία (Location): Ηράκλειο Κρήτης
Μουσικό όργανο / Music Instrument: KEYBOARDS
Μοντέλο οργάνου / Music Instrument Model: Ketron Audya, SD-1, Korg Pa3x, microARRANGER, Roland XV-5080, V-Synth, Fantom G-6, D-50, SH-201, Dave Smith Evolver, Novation KS-4
Πώς μάθατε για το midipart / How did you find midipart site: Google
Τι ψάχνετε στο midipart / What are you looking for in midipart site: Ανθρώπους με ίδιο ενδιαφέρον
Location: Ηράκλειο
x 10
x 37
Group: Administrators
Has thanked: 79 times
Been thanked: 6 times
Gender: Male
Flag: Greece
Zodiac: Aquarius
Status: Offline

Σωστή συνδεσμολογία

Post #9 by Sokratis1974 Admin » Sun Feb 19, 2017 2:03 pm

Αντώνη δεν έχω ουδένα λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου....Αντιθέτως....
Απλώς αν με ρωτήσεις, προσωπικά (και μόνο προσωπικά) είναι φορές που βάζω τον παράγοντα άνθρωπο παραπάνω από οτιδήποτε μπορεί να μου προτείνει η κάθε λογής μηχανική ή υπολογιστική πράξη.....
Είναι απολύτως προσωπική άποψη αυτή και σε ουδεμία περίπτωση αμφιβάλλω για τα δεδομένα τα οποία θέτεις.

[ Post made via Android ] Image
0 x